اینجا جای تبلیغ شماست

 

رنگ شاد دکوراسیون, رنگ اتاق و منزل, رنگ خانه, طیف رنگ دیوار و مبل و فرش, چگونه دکور منزل بچینیم, فنگشویی, دکوراسیون فنگشویی, خانه سنتی ایرانی

استفاده از ترکیب رنگ ها در دکوراسیون منزل ✅🏘️

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

چطور از ترکیب رنگ ها در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کنیم؟

معمولا از طراحان دکوراسیون پرسیده می‌شود که چطور باید طیف رنگی انتخاب کنم که مناسب خانه من باشد؟ من به افراد یادآوری می‌کنم که رنگ مورد علاقه شان شاید رنگی مناسب برای فضای زندگی یا مدل معماری خانه شان نباشد. در این جا چند ترفند برای انتخاب طیف رنگ منزل تان که ممکن است برای شما انتخابی تردیدآمیز باشد را ارائه می‌کنیم.

دکوراسیون داخلی رنگارنگ ؛ تا به حال رنگ های شاد را در طراحی داخلی منزل امتحان کرده اید؟ اگر اینطور نیست و در عین حال به استفاده از رنگ های خاص علاقه مندید، به شما پیشنهاد می کنم حتما برای یک بار هم که شده و حتی در مقیاسی کوچک به آن ها میدان بدهید و ببینید که چگونه فضای داخلی منزل شما را دگرگون می کنندایجاد تناسب بین رنگ های مختلف در طراحی داخلی یک هنر است. شما باید بتوانید کوچک ترین جزییات را در وسایل دیده و آن ها را در انتخاب های خود به دقت مد نظر قرار دهید؛ چرا که همین جزییات در نهایت به ایجاد تغییرات بزرگی منجر خواهند شد. هنر ست کردن رنگ ها و به کارگیری آن ها در وسایل و مبلمان برای ایجاد ترکیبی مناسب و چشم نواز، می تواند فضای منزل شما را بسیار هیجان انگیز و جذاب کند.
رنگ های شاد ؛ استفاده از رنگ های شاد در طراحی دکوراسیون منزل یک انتخاب است که می تواند بر زندگی شما تاثیرات زیادی بگذارد.

آیا میتوان از رنگ های شاد و متنوع در طراحی دکوراسیون منزل استفاده کرد؟

امروزه با تنوع روش های دکوراسیون و سبک های طراحی داخلی، نظرها به سمت رنگ های شاد و خاص جلب شده است و بسیاری از افراد مایلند فضای منازل خود را با این رنگ ها شکل دهند. مسلما هر یک از رنگ ها خصوصیات منحصر به فردی داشته و قابلیت هایی دارند که اگر به خوبی شناخته شده و با تکنیک های کارا در فضا به کار برده شوند، می توانند در ایجاد فضای ایده آل شما موفق عمل کنند. بسیار جالب است که بدانید افرادی که در فضاهای طراحی شده به کمک رنگ های شاد زندگی می کنند، افکار و حالات متفاوتی نسبت به دیگران دارند. این موضوع به قدرت رنگ ها در شکل دادن جو محیط زندگی شما باز می گردد که انکار نکردنی و فوق العاده است.. رنگ های شاد بسیاری هستند که می توان از آن ها در طراحی داخلی منزل کمک گرفت. بسیاری از این رنگ ها حتی با اجرا شدن در مقیاس های کوچک نیز قادر به ایجاد تغییرات بزرگی در محیط زندگی خواهند بود. انتخاب رنگ مناسب برای فضای زندگی هر فرد به حالات و احساسات آن فرد بستگی داشته و از این رو بسیار مهم است که پیش از باز کردن دفترچه رنگ های شاد و انتخاب آن ها با خصوصیات هر یکی و تاثیراتی که بر دکوراسیون می گذارند، آشنا تر شویم

دنیای رنگ ها آنقدر متنوع است که حقیقتا اگر بخواهید با رمز و راز همه آن ها آشنا شوید و بدانید هر یک چه قابلیت هایی دارند، نهایتا در انتخاب مناسب ترین رنگ برای طراحی فضای مورد نظر خود سردرگم خواهید شد. البته این آشنایی در عین حال به شما کمک خواهد کرد که با اطلاعات کامل تری به انتخاب رنگ ها بپردازید. رنگ ها، چه اصلی و چه فرعی هر کدام داستانی مخصوص به خود دارند که دلیلی می شود برای این که بدانیم به کار بردن آن ها در یک فضای به خصوص درست است یا خیر. مسلما همه رنگ ها زیبایی خاص خودشان را دارند و به هیچ وجه نمی توان گفت یک رنگ به رنگ های دیگر ارجحیت دارد. سوال اینجاست که با وجود این همه رنگ در انواع مختلف و طیف های متنوع، چرا فضای منزل بسیاری از ما عاری از رنگ های شاد است؟
انتخاب یک رنگ، گذشته از آن که به آن علاقه دارید یا خیر، باید بر اساس خصوصیات آن و تاثیر رنگ که بر فضا می گذارد، صورت گیرد. بسیاری از اوقات رنگ های به کار رفته در یک فضا در عین زیبایی ذاتی خود، نه تنها فضا را زیبا نکرده، بلکه ظاهر بدی را به وجود می آورند. شاید این مهم ترین دلیل عدم استفاده از رنگ های شاد در طراحی دکوراسیون باشد.


در زیر چند نمونه ترکیب رنگ را در طراحی دکوراسیون با استفاده از طیف های رنگی میبینید.

استفاده از رنگ در طراحی دکوراسیون منزل و خانه

رنگ شاد دکوراسیون

رنگ شاد دکوراسیون

رنگ شاد دکوراسیون

رنگ شاد دکوراسیون

رنگ شاد دکوراسیون

رنگ شاد دکوراسیون

رنگ شاد دکوراسیون

رنگ شاد دکوراسیون

رنگ شاد دکوراسیون

رنگ شاد دکوراسیون

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.