اینجا جای تبلیغ شماست

 

چگونه مژه هایتان را پرپشت و ضخیم کنید؟ 100% تضمینی 💯✅

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چگونه مژه هایتان را تقویت کنید؟

در این پست میپردازیم به 3 محلول که برای تقویت مژه و ابروهای شما بسیار مفید است. البته این را هم میدانید که ژن طبیعی هیچکس را نمیتوان تغییر داد مثلا اگر شما ذاتا مژه های کم پشتی دارید این محلول ها هم تا حد کمی تاثیر خواهند داشت اما اگر مژه های شما ریخته یا ضعیف شده یا کنده شده است با این محلول ها میتوانید شاهد رشد و ضخیم شدن مژه و همچنین ابروهایتان باشید. 

 

محلول اول برای تقویت مژه :

 

مواد لازم:
ژل آلوئه ورا
روغن کرچک ۱/۲ پیمانه
طرز تهیه:
ژل آلوئه ورا را به اندازه دو قاشق غذاخوری از گیاه آلوئه ورا خارج میکنیم و‌با روغن کرچک مخلوط میکنیم.هرشب قبل از خواب با فرچه ریمل که از قبل تمیز شده به مژه ها میزنیم
این محلول رو به مدت یک هفته میتونید توی یخچال نگه داری کنید

 

محلول دوم برای تقویت مژه:


 هر شب قبل از خواب با یک برس ریمل تمیز به مژه و ابرو « روغن کرچک » بزنید و صبح بشویید. این روغن غنی از مواد معدنی و پروتئین هاییست که فولیکول مو را تقویت میکند. دقت کنید که روغنی که تهیه میکنید حتما طبیعی باشد و خالص باشد . اگر روغن شما ناخالصی داشته باشد حتما تاثیر بدی روی چشمان شما خواهد داشت. بهترین کار این است که روغن را از روغن گیری ها بخرید

محلول تقویت مژه با روغن و بذرکتان و آلوئه ورا

 

محلول سوم برای تقویت مژه :

 

این مخلول از ۳ تا مواد تشکیل شده :
۱.روغن کرچک 
۲.روغن نارگیل 
۳.قرص ویتامین e


اندازه یک سرنگ پر روغن نارگیل و کرچک را باهم‌مخلوط میکنید و بعد ۲ تا قرص ویتامین e را سوراخ میکنید مایع داخلش را میریزید در محلول بعد هم محلول را در یک جای ریمل خالی و تمیز شده یا یک ظرف درب دار میریزید و روزی ۱ الی ۲ مخصوصا شب ها به ابروهایتان  میرزنید.

برای مژه ها باید دقت کنید که اولا روغن کرچک ممکن است به چشم حساسیت بدهد پس اولا مراقب باشید که فقط به مژه ها بزنید و در چشمهایتان نرود ، دوما اصلا با آن نخوابید بگزارید ۱ ساعت بماند روی مژه ها بعد چشم هایتان را بشویید .

برای استفاده از مواد طبیعی باید بدانید که  طول درمان به مراتب بیشتر از مواد شیمیایی است پس سعی کنید. حداقل ۲ ماه مرتب  استفاده کنید تا نتیجه ی بهتری ببینید.


محلول چهارم برای تقویت مژه:

 

ژل بذر کتان

طرز تهیه :

– ۲قاشق غذا خوری تخم کتان را شب قبل در آب قرار دهید تا صبح بماند. این کار باعث می شود تا خاصیت ژله مانند آن افزایش یابد.
– آب تخم کتان را در قابلمه بریزید و روی شعله با حرارت بالا قرار دهید. اگر لازم باشد آب بیشتری اضافه کنید. (میزان آب بیشتر از دو فنجان نشود.)
– سپس تخم کتان خیس شده را در قابلمه بریزید و هم بزنید تا آب شروع به جوشیدن کند.
– هنگامی که آب شروع به جوشیدن کرد، حرارت شعله را کم کنید و تخم کتان را مداوم هم بزنید.
– هنگامی که دانه های تخم کتان بر روی آب شناور ماندند مشاهده خواهید کرد که آب آن به صورت ژله شده است.
– شعله را خاموش کنید. بیش از این روی شعله نگه داشتن آن باعث می شود ژله سفت شود.
– محتوای قابلمه را از آب کش عبور دهید. سپس قابلمه و آب کش را سریعاً بشویید.
– ژل را می توانید در حالت ولرم یا سرد شده استفاده کنید.

ژل تخم کتان طی دو هفته باید مصرف شود. به شرطی که در ظرف با درب کیپ (مانع ورود هوا شود) و در یخچال نگهداری شود. تخم کتان هایی که مصرف کرده اید را بشویید و به روش گفته شده نگهداری کنید تا در مصرف بعدی از آن ها استفاده کنید.

این محلول را شبها قبل خواب به مژه هایتان بزنید مثل مورد قبلی ، در جای ریمل تمیز و خالی بریزید و صبح ها بشویید. تاثیر این محلول هم خیلی عالی است منتها باید حتما مداوم استفاده کنید . بعد از چند ماه تثیر فوق العاده آن را ببینید

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.