اینجا جای تبلیغ شماست

 

برس و فرچه ریمل پرپشت کننده بلند کننده

بررسی انواع برس ها و فرچه های ریمل | لوازم آرایش ✅✅

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بررسی انواع فرچه های ریمل

در این پست میخواهیم به بررسی انوع فرچه ها و براش های ریمل بپردازیم تا وقتی میخواهید خرید کنید خیلی راحت با توجه به نوع مژه هایتان ریمل مناسبی با فرچه و برس مناسب بخرید.

انواع برس های ریمل و کاربرد آنها :

برس توپ دار (BALL TIPPED) : 
این مدل براش با داشتن یک بخش توپی شکل به شما کمک می‌کند که بتوانید به خوبی مژه‌های کوچک و کم پشت گوشه‌های داخلی چشم را پوشش بدهید. ریمل زدن روی این بخش غیرقابل دسترس چشم، باعث می‌شود که چشم‌های شما درشت‌تر، کشیده‌تر و زیباتر دیده شود. در استفاده از این مدل براش ریمل احتیاط کنید که بیش از اندازه ریمل روی مژه‌هایتان پخش نشود.

برس و فرچه ریمل پرپشت کننده بلند کننده

برس منحنی یا خمیده (CURVED WAND):
فرچه منحنی شکل ریمل دقیقا به دلیل فرم خاصی که دارد باعث می‌شود مژه‌هایتان فِر شود. برای اینکه از این مدل برس بهترین استفاده را کنید و مژه‌هایتان را به خوبی فر کنید، باید برس را از وسط مژه به سمت بالا تکان بدهید . این براش مژه‌هایتان را به سمت بالا متمایل می‌کند و باعث می‌شود چشم‌ها بازتر دیده بشوند .

برس و فرچه ریمل پرپشت کننده بلند کننده

برس باریک و صاف (THIN AND STRAIGHT WAND) :
این مدل برس معمولا کشیده هستند و روی آن‌ها پر است از مو‌های ریز. آنها تک تک مژه‌های شما را از هم جدا و به خوبی کاور می‌کند . ممکن است شما هیچ تاثیر بلندکنندگی واضحی نبینید اما این مدل فرچه باعث می‌شود که مژه‌هایتان پرپشت و متراکم‌تر دیده شود. 
همچنین اگر می‌خواهید از ریمل روی مژه‌های پایین استفاده کنید، این برس به راحتی این کار را می‌کند بدون اینکه باعث به وجود آمدن به هم ریختگی و کثیفی بشود.

برس و فرچه ریمل پرپشت کننده بلند کننده

برس ضخیم (THICK BRISTLE WAND):
این نوع براش معمول‌ترین مدل هست که تقریبا همه ازین مدل ریمل استفاده می‌کنند. این برس مویچه‌های ضخیمی دارد که به خوبی تمام مژه‌ها را پوشش میدهد و انها را متراکم و ضخیم نشان می‌دهد. البته این مدل برس اثر بلندکنندگی ندارد بنابراین اگر مژه‌های بلند اما کم پشت دارید، برای آرایش چشم از این مدل ریمل استفاده کنید.

برس و فرچه ریمل پرپشت کننده بلند کننده

برس مخروطی (PINE CONE WAND):
این مدل برس ریمل مویچه‌های بلندتر در بخش پایین و مویچه‌های نازک و پراکنده در بخش بالا دارد. بخش پایین برس مسئول پوشاندن مژه‌های بلند بیرونی چشم است و باعث می‌شود آنها بلندتر دیده شوند و در حالیکه نوک برس بخش‌های داخلی و میانی مژه‌ها را پوشش می‌دهد. اگر به آرایش چشم گربه‌ای علاقه داشته باشید از این مدل برس ریمل استفاده کنید، حالتی که ریمل روی مژه‌های شما می‌نشیند کاملا متناسب با مدل خط چشم گربه ای و فرم بال دار آن هست.

برس و فرچه ریمل پرپشت کننده بلند کننده

برس مخصوص مژه‌های پایین (BOTTOM LASH WAND):

این مدل برس باریک مخصوص فر کردن و بلند کردن مژه‌های پایین چشم هست، اما استفاده‌های دیگری هم دارد. اگر چشم‌های ریزی دارید از این برس روی مژه‌های بیرونی چشم استفاده کنید تا بلندتر دیده شوند . اگر برس را با حرکات عمودی و رو به بالا بکشید مژه‌های کم پشت شما متراکم‌تر جلوه می‌کنند.

برس و فرچه ریمل پرپشت کننده بلند کننده

برس لاستیکی (RUBBER BRISTLED WAND):
برس مژه پلاستیکی به مژه‌ها عمق میدهد و به آنها پوشش عالی میدهد. این مدل براش انعطاف‌پذیره، به همین دلیل استفاده ازش ساده‌تر است . اگر می‌خواهید مژه‌هایتان را پرپشت تر کنید ، این برس بدون اینکه مژه‌ها را به هم بچسباند یا حالت پوسته پوسته شده به ریمل بدهد ، مژه‌ها را پرپشت می‌کند.

برس و فرچه ریمل پرپشت کننده بلند کننده

برگرفته از پیج giva1985

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.