ترند ترین متریال برای دکوراسیون داخلی 2022 | میکروسمنت

  • میکروسمنت چیست؟ معرفی میکروسمنت و کاربرد آن در بازسازی و دکوراسیون داخی و خارجی منازل و محیط های اداری و تجاری
ترندترین متریال برای دکوراسین داخلی 2022  | میکروسمنت
ترندترین متریال برای دکوراسین داخلی 2022 | میکروسمنت

محبوبیت میکروسمنت در دنیا

برخی از ترندهای دکوراسیون داخلی  در سال 2022 ممکن است شما را تشویق کند ت افضای خود را متحول کنید. براس اینکه بدانیم چه ترند هایی در این سال وجود دارد باید به صحبت چندی از بزرگان این حوزه گوش فرادهیم.

کریستین بارتون، مدیر خلاق شرکت طراحی بارتون می گوید،: ترندهای طراحی هر سال، با توجه به نیاز حال حاضر جامعه تعیین می شود. امروزه ، مردم پس از بهبودی از بحران کرونا و فشار اقتصادی، می خواهند با مبلمان ، طراحی فضا و نور در محیط روزمره ای که هرروز با آن تعامل دارند خود را به گونه ای در آغوش بگیرند. بنابراین استفاده از رنگ های آرامشبخش، طرح های کرو و مبلمان نرم و راحت، از ویژگی های اصلی در دکوراسیون محبوب دنیا در سال 2022 خواهد بود.

میکروسمنت بتن متریال دکوراسیون داخلی منزل اداره دکر خانه بازسازی 2

میکروسمنت با تنوع بالا در طرح و رنگ و امکان اجرای آسان بر روی سطوح کرو، از اصلی ترین متریال های مورد استفاده در طراحی سال 2022 به شمار می رود که میتواند فضایی سرزنده و در عین حال لوکس را به ارمغان بیاورد.

در چند سال گذشته، محبوبیت میکروسمنت به شکل چشم گیری در دنیای معماری داخلی و دکوراسیون داخلی افزایش یافته است. با این حال، کارشناسان برتر عرصه طراحی داخلی و دکوراسیون دنیا بر این باورند که این متریال با نقطه اوج خود فاصله دارد و پیش بینی می کنند که میکروسمنت در چند سال آینده به اوج محبوبیت خود خواهد رسید.

میکروسمنت متریالی بادوام ،همه کاره و منحصر به فرد است که اینها تنها بخشی از ویژگی های عالی میکروسمنت به شمار می رود. بدیهی است که همه چیز سلیقه ای است و برخی هستند که هنوز محبوبیت میکروسمنت را درک نکرده اند اما ما در این مقاله شما را با این متریال بی نظیر و مزایای آن آشنا خواهیم کرد.

از دیگر متریال های محبوب امسال میتوان به دکور چوبی در کنار رنگ های گرم اشاره کرد. همچنین استفاده از گلدان طبیعی در منازل، از سال 2022 به شدت افزایش یافته است .

گیاهان همیشه به عنوان افزودنی محبوب برای خانه ها بوده اند. اما در سال 2022، دوباره با رنگ های موجود در طبیعت  و گیاهان آشتی کردیم.

کورتیس یکی از طراحان مطرح در این حوزه می‌گوید: «همه گیری کرونا، علاقه جامعه بشری را  به طبیعت دوباره برانگیخته و اکنون ما از آن الهامات بیرونی برای فضای داخلی منازل خود استفاده می‌کنیم.

میکروسمنت بتن متریال دکوراسیون داخلی منزل اداره دکر خانه بازسازی 3

چرا میکروسمنت ؟

میکروسمنت از جمله مصالح نوین در صنعت ساختمان به شمار می رود که به دلیل استحکام بالا، تطبیق پذیری بی مثال و هزینه مقرون به صرفه، محبوبیت زیادی در دنیای طراحی داخلی به دست آورده است.

این متریال فقط برای کف پوش طراحی نشده است و برای دیوار، سقف، نمای ساختمان، ساخت فرنیچر بتنی و غیره نیز ایده آل می باشد. این متریال به سبب طرح و تنوع رنگ به خوبی با سبک های معاصر، مدرن و مینیمال ست می شود. مهمتر از آن، هنگامی که با عناصر سنتی تر مانند چوب و شیشه، یا با الیاف طبیعی مانند حصیر ترکیب می شود، حس تعادل کاملی را به ارمغان می آورد.

حمام یکی از رایج ترین فضاهایی است که در آن می توان از میکروسمنت بهره برد. این به این دلیل است که نفوذ ناپذیری آن حمام شما را کاملا ضدآب می کند.

میکروسمنت مزایای بسیار زیادی دارد، اما ما به صورت ویژه می خواهیم به چند مورد برجسته اشاره کنیم:

  • در مرحله اول، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این یک محصول همه کاره است که می تواند برای دیوارها و همچنین کف استفاده شود. این متریال ظاهر منحصر به فردی ایجاد می کند که می تواند به یک اتاق شخصیت بسیار زیادی بدهد.
  • این متریال به سبب چسبندگی بالا به تمامی سطوح، به آسانی بر روی تمامی اشکال هندسی ، بدون هیچ گونه محدودیتی قابل اجراست و به شما این امکان را می دهد که در انواع طرح ها و رنگ های دلخواه اجرا شود.
  • از آنجایی که از یک لایه پیوسته به جای کاشی های منفرد تشکیل شده است، تمیز کردن و نگهداری آن آسان تر می باشد.
  • ثانیاً این متریال غیر قابل نفوذ، قابل شستشو و ضد لغزش نیز می باشد که به همین علت برای محل های پر تردد به شدت پیشنهاد می شود.
  • مزیت دیگر این متریال این است که استفاده از آن آسان بوده و با ضخامت 2 الی 3 میلی متری اجرا می شود. به علاوه، قبل از اجرای میکروسمنت، حتی نیازی به حذف لایه زیرین و تخریب نیست که باعث افزایش سرعت بازسازی می گردد.
  • میکروسمنت بتن متریال دکوراسیون داخلی منزل اداره دکر خانه بازسازی 1

میکروسمنت | ترند برتر 2022 در معماری و دکوراسیون داخلی

در دنیای امروز، شرایط کلی جامعه تاثیر مستقیمی بر ترند های مطرح سال خواهند داشت که میکروسمنت به لطف مزایای فراوانی که دارد، هر روزه طرفداران بیشتری در دنیای دکوراسیون داخلی پیدا می کند. این متریال امکانات بی پایانی را در هنگام طراحی دکوراسیون ارائه می دهد. علاوه بر این، یکدستی سطح این متریال و همچنین عدم وجود اتصالات، در هنگام تمیز کردن کف و دیوار یک مزیت رقابتی نسبت به سایر مصالح ساختمانی محسوب می گردد.

منبع : www.cemic.ir