اینجا جای تبلیغ شماست

 

مدل لباس عروس اندام ظریف لاغر ریز نقش جدید شیک

مدل لباس عروس مناسب اندام لاغر و ظریف و ریز اندام 👰👰

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریز نقش ظریف

اگر شما متعلق به دو سایز بزرگ یا لاغر باشید، ممکن است انتخاب و خرید لباس عروس برایتان دشوار باشد. انتخاب لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه به اندازه پیدا کردن لباس سایز بزرگ سخت است. اگر شما دنبال لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه هستید، حتما این مطلب را تا آخر بخوانید؛ ما تمام تلاشمان را میکنیم که شما بعد از خواندن این مطلب، بتوانید لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه را به درستی انتخاب کنید. خوشبختانه، تمام سبک های لباس عروسی، شکل طبیعی بدن زنان لاغر اندام را نادیده نمی گیرند.

چه نوع دامن و بالاتنه لباس عروسی مناسب اندام لاغر و ریز اندام است؟

جنس پارچه لباس عروس

اولین مسئله برای انتخاب لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه، جنس لباس عروستان است. وقتی جنس لباس کمی ضخیم یا مخملی مانند باشد، اندام شما را حجیم تر نشان خواهد داد؛ حتی اگر این لباس، دارای بالاتنه چسبان و تنگ هم باشد، باز هم شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان نمیدهد. سعی کنید روی انتخاب جنس لباس عروستان به اندازه ی مدل آن حساسیت به خرج دهید؛ چون همین نکته های ریز می توانند تاثیرات خیلی زیادی روی ظاهر شما داشته باشند. چون زنان لاغر اندام هایی نسبتا صاف و با انحنای کمی هستند، لباس عروس هایی که دارای کمر هستند می توانند لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه باشند؛ چون، در خرید لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه توجه به وجود کمر در لباس عروس میتواند مفید باشد؛ سینه کوچک با وجود یک کمر حجیم تر به نظر خواهد آمد.

عروس های لاغر و ظریف 

عروس خانوم های لاغر خوشحال باشید چون برای انتخاب مدل لباس عروس دستتان خیلی باز است اما این به این معنا نیست که هر مدلی که دوست دارید بپوشید. با توجه به اندام تان مدل های لباس عروس را برای شما بررسی میکنیم

حجیم سازی لباس عروس : برای اینکه لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه باشد، باید تمام تلاش طراح لباس بر حجیم سازی اندام عروس در عین دادن جلوه ای زیبا به آن باشد.

دامن لایه لایه : دامن مناسب برای لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه، بدون شک دامن لایه لایه است؛ دامن لایه لایه دارای گلدوزی و طراحی پیچیده باعث جذابیت یک اندام باریک میشود.

لباس عروس دکلته نپوشید : فردی که اندام لاغر دارد و دارای سایز سینه کوچکی است بهتر است از پوشیدن لباس عروس دکلته اجتناب کند. لباس عروس دکلته علاوه بر اینکه روی بدن نحیف خوب نمی ایستد، باعث ظاهر نامناسب خواهد شد. لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه، لباس عروسی است که بتواند شانه های عروس را مقداری پهن تر نشان دهد.

لباس عروس ساتن نپوشید : لباس عروسی  از جنس ساتن و تنگ بدون شک لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه نمیتواند باشد، ساتن اندامتان را لاغر تر نشان خواهد داد؛ پس لباس عروس های ساتنی را کاملا از ذهنتان دور کنید.

لباس عروس پفی و دنباله دار ممنوع : با این‌که شاید خیلی دوست داشته باشید لباس عروس خیلی پف‌دار و یا لباس‌های دنباله‌دار بپوشید ولی این نوع لباس قد شما را خیلی کوتاه‌تر خواهد کرد و درون لباس‌های پف‌دار احساس راحتی نخواهید کرد اگر هم خیلی از این نوع سبک لباس عروس خوشتان میاید پف آن را خیلی زیاد نگیرید که در آن گم شوید. 

لباس عروس مدل ماهی : لباس عروس مدل " ماهی" برای عروس هایی کوچک اندام مناسب است زیرا اندامشان را باریک و ظریف و کشیده نمایان می کند .

لباس عروس آستین دار انتخاب خوبی است :  اگر لباس عروسی انتخاب کنید که شانه ها، بالای سینه ها، بازوهایتان با یک لایه تور سفید پوشیده باشد، رنگ سفید تور شانه هایتان را پهن تر نشان خواهد داد

طرح های شلوغ و گل دار در بالاتنه: برای حجیم تر نشان دادن بازو هایتان ، لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه لباسی است که، تور مورد استفاده دارای گلهای ریز سفید و طرح های زیبای نسبتا پیچیده باشد؛ لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه بهتر است ساده نباشد، زیرا اندام لاغر به دلیل سایز سینه و باسن کوچک با لباس ساده ترکیب مناسبی را ایجاد نمیکند. گر شما ريزنقش و لاغر اندام هستيد، اين قسمت تزئيني نبايد در قسمت هاي پايين تنه تون باشه، چرا که شما را کوتاه قدتر نشان خواهد داد. براي خانم هاي ريزنقش و لاغر اندام هرچه اين قسمت بالاتر از کمر لباس عروس باشه، کمک مي کنه که شما قد بلندتر به نظر برسيد و کشیدگی اندامتون بیشتر به نظر برسه.

دامن کلوش : لباس عروس دامن کلوش انتخاب خوبی برای عروس های لاغر و ظریف اندام است. که نه پف زیاد دارد و نه خیلی راسته است.

لباس عروس یقه دار :  لباس عروس مناسب برای مناسب اندام ریزه و لاغر زمانی کامل میشود که یک دور گردن مناسب یا یقه کنارش داشته باشد؛ زیرا، افراد لاغر عموما دارای گردن لاغر و استخوانی میباشند که استخوان هایش مشخص است و بلند به نظر میاید. یک دور گردن مناسب و زیبا، گردن شما را کوتاهتر و پرتر نشان خواهد داد؛ علاوه بر این استخوان های گردنتان را کاملا خواهد پوشاند. مزیت دیگر دور گردن این است که، روی چهره تان هم تاثیر مثبتی خواهد داشت. اگر چهره ی مستطیلی و لاغری دارید دور گردن باعث میشود صورتتان گرد تر به نظر بیاید.

تاج بلند: از تاج بلند و کفش پاشنه بلند برای عروسی خود استفاده کنید  . همینطور گل های دسته گل خود را از گل های درشت و بزرگ انتخاب نکنید.

یک توصیه ی مهم برای عروس خانم های لاغر!!

مهمترین کاری که قبل از جست و جوی کلمه لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه در موتور جستجوگر گوگل خود بهتر است انجام دهید، این است که، شما اندام خود را دوست داشته باشید و با دید مثبت تری به دنبال لباس مناسب باشید. تا وقتی دیدتان مثبت و بی استرس نباشد نمی توانید با تمرکز درباره ابعاد اندامتان تصمیم بگیرید که چه لباسی بیشتر به اندامتان می آید. اگر زمان کافی تا عروسیتان باقی مانده، باشگاه بروید! بله، یک مربی خوب پیدا کنید و از همین امروز ورزش را برای حجیم سازی اندامتان شروع کنید. سعی کنید اندامتان را به حالت دلخواه و مناسبتان در بیاورید و گزینه های انتخابی برای لباستان را افزایش دهید. غذا بخورید و ورزش کنید مطمئن باشید داشتن اندام متناسب مهمتر از داشتن لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه است. وقتی اندامتان متناسب باشد علاوه بر اینکه زندگی سالمتری خواهید داشت، میتوانید گزینه های زیادی را برای انتخاب لباس عروستان داشته باشید. اما اگر وقت کافی ندارید امیدواریم با این مطلب کمکی به انتخاب لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه کرده باشیم

 

مدل لباس عروس های مناسب برای اندام ظریف و لاغر و ریز نقش جدید و شیک

مدل لباس عروس اندام ظریف لاغر ریز نقش جدید شیک

مدل لباس عروس اندام ظریف لاغر ریز نقش جدید شیک

مدل لباس عروس اندام ظریف لاغر ریز نقش جدید شیک

مدل لباس عروس اندام ظریف لاغر ریز نقش جدید شیک

مدل لباس عروس اندام ظریف لاغر ریز نقش جدید شیک

مدل لباس عروس اندام ظریف لاغر ریز نقش جدید شیک

مدل لباس عروس اندام ظریف لاغر ریز نقش جدید شیک

مدل لباس عروس اندام ظریف لاغر ریز نقش جدید شیک

مدل لباس عروس اندام ظریف لاغر ریز نقش جدید شیک

 

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.