اینجا جای تبلیغ شماست

 

مدل آرایش عروس با رژ براق و شاینی

مدل آرایش عروس با رژ براق شاین 👰💄+ویدیو آرایش و میکاپ عروس

مدل های آرایش عروس بسیار شیک و جدید با رژ لب شاین و براق اکلیلی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

رژ لب براق یا شاین دار برای آرایش عروس | میکاپ عروس شیک

آرایش لب عروش با رژ لبی زیبا  در شب عروسی به چهره‌ي شما درخشش زیبایی مي بخشد و حسابی لبخندتان را برجسته مي كند. لبخندی که در شب عروسی در خاطره‌ی همه می‌ماند. شما قرار است به مهمانانتان لبخند بزنید، به داماد لبخند بزنید و از همه مهم‌تر رو به دوربین لبخند بزنید و خاطره‌انگیزترین عکس‌هایتان را از خود بجا بگذارید. پس حسابی رژ لبتان و کلا آرایش لب عروس را جدی بگیرید.

در این شب اصلا خجالت نكشيد كه لب‌هاي برجسته و براقي داشته باشيد. شب عروسی جلوه‌ی شما به ‌شدت مهم است. اگر بخواهید لب‌هایتان برجسته به نظر می توانید از رژ لب های براق و شاین دار استفاده کنید. و یا میتوانید رژ لب جامد خود را بزنید و بر روی آن یک لایه رژ شاینی و براق بزنید.  از يك رنگ ملیح برای رژ خود استفاده كنيد، اما حتماً کمی لب‌هایتان را برجسته كنيد آرایش لب عروسی که اندکی برجسته باشد حتی به بزرگترین لب‌ها می‌آید. دقت کنید رژی انتخاب کنید که روی لب های شما نماسد و این نکته را حتما به آرایشگر عروسی خود بگویید و از رژ های با کیفیت استفاده کنید . رژ زدن یعنی مهر پایان كار یك آرایش. پس بهتر است این مهر تكمیل‌كننده كارتان باشد نه اینكه باعث تخریب شود.

انتخاب رنگ رژ برای عروس

اگر پوست سفید یا روشنی دارید، رژ به رنگ صورتی روشن، صدفی، بژ یا کالباسی مناسب است. اگر رنگ پوستتان سرد است، گوشتی یا موکا به شما می آید. برای پوست های با رنگ گرم صورتی رنگ پریده یا گوشتی مایل به هلویی مناسب تر است. برای پوست های مختلط رنگ صورتی و بنفش همراه سایه ای مسی یا برنز مناسب است.اگر پوست برنزه و گندمی دارید، هرگز رژ لب قهوه ای یا بنفش استفاده نکنید. رنگ هایی که تون نارنجی دارند، بهترند. با رژ صدفی یا صورتی هم زیبا می شوید اگر رنگ پوستتان تیره است، رنگ قهوه ای، بنفش، فندقی، کاراملی و شرابی مناسب است. اگر پوست سردی دارید، بیشتر شرابی یا یاقوتی را امتحان کنید. اگر پوست گرمی دارید، مسی و برنز به شما می آید. رژ های رنگ پوست یا رژ لب نود ( رنگ لب و کمرنگ ) را انتخاب کنید.

نکته دیگری که باید مدنظر گرفت، این است که هر چه رنگ رژی تیره تر باشد، لب ها را کوچک تر و هر چه روشن تر باشد، لب ها را درشت تر نشان می دهد. در ضمن رژ لب هایی که توناژ آبی دارند، دندان ها را سفیدتر به نمایش می گذارند.

نمونه مدل های آرایش عروس با رژ براق و شاینی

 

مدل آرایش عروس با رژ براق و شاینی

مدل آرایش عروس با رژ براق و شاینی

مدل آرایش عروس با رژ براق و شاینی

مدل آرایش عروس با رژ براق و شاینی

مدل آرایش عروس با رژ براق و شاینی

مدل آرایش عروس با رژ براق و شاینی

مدل آرایش عروس با رژ براق و شاینی

مدل آرایش عروس با رژ براق و شاینی

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.