مدل آرایش جدید اروپایی عروس👰 + نکات مهم میکاپ عروس

  • مدل های جدید آرایش عروس به سبک اروپایی شیک و خاص میکاپ عروس طبیعی نچرال و زیبا

آرایش و گریم ملایم اروپایی شیک عروس | مدل جدید میکاپ عروس

آیا میدانید میکاپ عروس از نظر درست یعنی چه؟ یعنی برجسته کردن نقاط قوت صورت ،که در هر فرد متفاوت است ،و کمرنگ کردن نقص‌های صورت ،که البته همه این قسمت را هم دارند،  فقط در هر شخص کم و زیاد دارد ،حتی مدل‌های آرایش. آرایش عروس به همین دلیل شامل گریم هم میشود ،و همین گریم کردن است که هنر میکاپ آرتیست را نشان میدهد و در کنار آن آرایش عروس باید این ویژگی را داشته باشد که هم در عکس‌ها زیبا باشد و هم برای شب مراسم عروسی.‏

نکات مهم درباره آرایش عروسی

-  لطفا هنگام انتخاب آرایشگر برای مراسم عروسی به مهارت او توجه کنید و نه سابقه و قیمت کار او.

 -  به آرایشگاه مراجعه کنید و نمونه عروس های واقعی او را ببینید و نه آلبوم عکس عروس چرا که مدل ها خودشان زیبا هستند و زیر دست هر آرایشگری زیباتر میشوند و البته آن عکس های درد بسیار زیادی ادیت و فتوشاپ دارد

-  سعی کنید آرایش های اروپایی و ساده را برای خود انتخاب کنید نه آرایش های خلیجی و عربی و تند ، چون بعد از مدت بسیار کوتاهی از مد می افتد . گاهی اوقات این نوع آرایش ها بسیار زشت و زننده جلوه می کنند .

-  بسیاری از عروس خانم های به دنبال این هستند که در روز عروسی شان تغییر کنند و به همین علت از رنگ موهای غیر طبیعی آرایش های تند و زننده ، لنزهای رنگی و  استفاده می کنند که در اصل با استفاده از این ها چهره ی طبیعی ، ملیح و دخترانه شان را از دست می دهند.  و ظاهر مصنوعی به خود میگیرند.
 
- آرایشگر باید به رنگ و مزاج پوست و فرم و حالت صورت توجه کند و نوع مناسب مدل آرایش را برای عروس انتخاب کند، به عبارت دیگر هر صورت آرایش مخصوص به خود را می خواهد.آرایش نوعی متعادل سازی است و این موضوع مستقیماً به مهارت آرایشگر وابسته است.

- میدانستید یکی از پر طرفدارترین رژ لب‌های عروس رژ قرمز است؟ شاید قدیم‌ترها پر طرفدارترین بوده ولی الان چون سبک آرایش و سلیقه آدم‌ها تغییر کرده است دیگر پر طرفدارترین نیست. البته همیشه گفته ایم و باز هم میگوییم مهم این است که شما چه چیزی را دوست دارید و فکر میکنید چه چیزی بهتان میاید.

-  این نکته هم یادتان باشد  که مشاوره با میکاپ آرتیستتان از واجبات است که بر اساس رنگ پوست و موهایتان توناژ رنگی مناسب برای آرایشتان را بهتان معرفی کنند. حتماً هم به این موضوع دقت کنید که هر میکاپ آرتیستی توانایی این کار را ندارد ،از همه توقع یکسان نداشته باشید.

- عروس چشم و ابرو و مو مشکی : هیچ‌کس نمیتواند منکر این بشود که چشمای مشکی واقعاً زیبا هستند. یکی از بهترین قسمت‌هایش این است که هیچ محدودیتی در استفاده رنگ سایه و خط چشم برایتان وجود ندارد.  از آرایش خیلی لایت گرفته تا دودی و تیره ،هر کدام یک جذابیتی به چشمایتان میدهند. مثل سایه که دودی و شاینی هست و توناژ گرمی که داره بخوبی قابل تشخیصه و حتی با رنگ مو هم سازگاری دارد

-ابروها را نتراشید : هرقدر ابرو طبيعي‌تر باشد عروس زيباتر خواهد بود البته منظور اين نيست كه ابروها را برنداريد بلكه از آرايشگرتان بخواهيد كه ابروهای ‌تان را نه خيلي باريك و نه خيلي پهن كند و طوري به آنها فرم دهد كه با چشم‌ها و صورت‌تان هماهنگ شوند. يك ابروي زيبا جذابيت چشم‌ها را چندبرابر مي‌كند. همچنین تا جايي كه امكان دارد دم ابرو را تيغ نزنيد چرا كه از حالت طبيعي درمي‌آيد و چهره‌اي مصنوعي پيدا مي‌كنيد.

- برای روز عروسی باید رنگ موهای‌تان با ابروها هماهنگی داشته ‌باشد. یادتان باشد که ابروها فقط بايد يك يا 2درجه از موها روشن‌تر باشند چراكه تضاد بيش از اندازه با رنگ موها مي‌تواند چهره را مصنوعي نشان دهد. یادتان نرود ابروهاي خيلي باريك هم نمي‌تواند زيبايي چشم‌هاي شما را آن‌طور كه هست، نشان دهد.

- چرا لاک ساده بهتر است؟  بهتر است لاك عروس فرنچ سفيد ساده باشد چرا كه سادگي هيچ‌گاه از مد نمي‌افتد و اگر بعد از چند سال آلبوم عكس‌هاي خود را نگاه كنيد عكس‌ها رنگارنگ و از مدافتاده به نظر نخواهد رسيد. اگر طرح‌هاي شلوغ را دوست داريد، مي‌توانيد براي انگشت حلقه از نگين يا طرح گلي استفاده كنيد. اما در مورد اندازه ناخن‌ها که کاملا بستگي به قد و صدف ناخن‌ها و شكل دست‌ها دارد اگر دست‌ها و ناخن‌هایی کشیده دارید نباید ناخن‌ها را خیلی بلند کنید.

- کدام مواد آرایشی را استفاده کنید:  از آرايشگرتان بخواهيد در آرايش چشم شما از مواد ضدآب استفاده كند در اين صورت اگر سر سفره عقد احساساتي شديد مي‌توانيد با خيال راحت چند قطره اشك بريزيد.

 - از آرايشگرتان بخواهيد براي شما از رژ‌لب‌هاي طولاني‌‌‌‌‌مدت كه داراي مرطوب‌كننده است استفاده كند، البته رژ‌هاي طولاني‌‌مدت به هر صورت لب را خشك مي‌كند بنابراين طي عروسي دو يا سه بار روي لب‌هاي‌تان مرطوب‌‌كننده بزنيد تا درخشش لب‌هاي‌تان از بين نرود.

-سعی کنید در آرایشتان زیاده روی نکنید . مژه های خیلی بلند و پر، ابروهای کادر بندی شده نازک ؛ کوتاه ؛ و به سمت بالا و مصنوعی یا رنگ موی خیلی روشن و لنز های روشن خط لب بیرون از لب شما رو ن تنها زیبا نمیکند بلکه چهره شما را مصنوعی و زننده میکند .

 - به طور کلی سادگی در عین زیبایی را رعایت کنید و حرف هایی مثل مد یا اینکه عروس باید کلی تغییر کند و بدرخشد را فراموش کنید . لازم نیست همه چیز روی مد باشد، شینیون های مدل شلخته یا ابروهای نخی و هشتی و سایه های آسمون و پرنده و خورشید هم زمانی مد بودند
سادگی همیشه مد بوده و هست و خواهد بود، درعین زیبایی و شیکی

در زیر نمونه های از شیک ترین آرایش های اروپایی عروس را میبینید که در عین سادگی جذاب و شیک هستند

 

arayesharoos 1 new

arayesharoos 1 new
arayesharoos 1 new

arayesharoos 1 new

arayesharoos 1 new

arayesharoos 1 new

arayesharoos 1 new

arayesharoos 1 new

arayesharoos 1 new

arayesharoos 1 new