اینجا جای تبلیغ شماست

 

بهترین رنگ مو برای عروس کدام است؟

بهترین رنگ مو برای عروس کدام است؟

انتخاب رنگ موی مناسب یکی از دغدغه های مهم عروس خانم ها در مراسم عروسی است. اغلب دختر خانم ها به دنبال یک رنگ موی جدید و متفاوت هستند که چهره آن ها را متمایز از همیشه کند؛ در حالیکه برخی دیگر ترجیح می دهند از همان رنگ موی همیشگی خود برای این شب استفاده نمایند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بهترین رنگ مو برای عروس کدام است؟

انتخاب رنگ موی مناسب یکی از دغدغه های مهم عروس خانم ها در مراسم عروسی است. اغلب دختر خانم ها به دنبال یک رنگ موی جدید و متفاوت هستند که چهره آن ها را متمایز از همیشه کند؛ در حالیکه برخی دیگر ترجیح می دهند از همان رنگ موی همیشگی خود برای این شب استفاده نمایند.

اگر شما هم نزدیک مراسم عروسی خود هستید و به دنبال یک رنگ موی زیبا و جذاب می گردید پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. چرا که در ادامه قصد داریم درباره بهترین رنگ مو برای عروس در سنین مختلف و با رنگ های پوست متفاوت با شما عزیزان صحبت کنیم.

چه رنگ مویی برای عروس مناسب است؟

مواردی از قبیل وسایل مورد نیاز عروس در آرایشگاه ، انتخاب مدل و رنگ مو در کنار میکاپ مناسب نقش مهمی در افزایش جذابیت شما برای مراسم عروسی تان خواهند داشت. برای انتخاب لباس و مدل میکاپ لازم است سبک مراسمتان را در نظر بگیرید تا در نهایت همه المان ها با هم هماهنگ باشند.

اما برای انتخاب رنگ مو، در نظر گرفتن سن و سال، رنگ و تناژ پوست، رنگ ابرو چشم و مواردی از این دست بسیار حائز اهمیت هستند. در این بخش درباره بهترین رنگ مو برای عروس در سنین مختلف صحبت می کنیم و سپس به سراغ رنگ پوست خواهیم رفت.

رنگ مو برای عروس کم سن

اگر سن و سال کمی دارید و به دنبال رنگ موی روشن هستید، پیشنهاد می کنیم حتماً رنگ موی بلوند کلاسیک را امتحان کنید. این رنگ شادابی و درخشش خاصی به چهره شما می بخشد و با میکاپ لایت یا اسموکی عالی خواهد شد.

پیشنهاد ما به عنوان بهترین رنگ مو برای عروس کم سن در میان رنگ های طبیعی، رنگ موی قهوه ای ملایم است. این رنگ مو با انواع رنگ های پوست، به ویژه افرادی که پوستشان تناژ گرم دارد مناسب بوده و چهره شما را ملیح تر خواهد کرد.

بهترین رنگ مو عروس

رنگ مو برای عروس سن بالا

در سنین بالاتر معمولاً خانم ها دوست دارند جوان تر به نظر برسند و عروس ها هم از این قاعده مستثا نیستند. اگر جزو این دسته هستید پیشنهاد می کنیم یه جای رنگ های یکنواخت، انواع هایلایت را انتخاب کنید و برای این کار نیز بهتر است به سراغ رنگ های گرم بروید.

به عنوان مثال هایلایت کاراملی، هایلایت بلوند یا مش، رنگ های شکلاتی طلایی، بلوند شامپاینی و دودی تیره در طیف قهوه ای-مشکی انتخاب های خوبی برای عروس خانم ها در سنین بیشتر به شمار می آید.

انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس با توجه به رنگ پوست

در این بخش درباره بهترین رنگ مو برای عروس با تناژهای پوستی مختلف با شما عزیزان صحبت می کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ پوستتان مناسب ترین رنگ مو را برای خود انتخاب نمایید.

بهترین رنگ مو برای عروس با پوست گندمی

یکی از بهترین رنگ موها برای پوست گندمی، تناژهای مختلف رنگ قهوه ای است. رنگ موی قهوه ای تیره شما را بسیار امروزی نشان می دهد و در عین حال با لباس سفید ظاهر فوق العاده ای را به شما خواهد بخشید.

گزینه بعدی که به عنوان بهترین رنگ مو برای عروس با پوست گندمی در نظر داریم، رنگ موی بلوند است. شما می توانید کل موهایتان را به این رنگ در آورید یا از تکنیک های هایلایت، بالیاژ یا آمبره برای ایجاد سایه های بلوند در موهایتان استفاده نمایید.

رنگ موی بلوند تیره نیز برای افرادی که پوست گندمی و چشم و ابروی تیره دارند مناسب است. این رنگ در عین زیبایی، ظاهر شما را زیاد تغییر نخواهد داد و تنها باعث می شود ظاهری شیک تر داشته باشید.

بهترین رنگ مو عروس

بهترین رنگ مو برای عروس با پوست سفید

پیشنهاد ما به عنوان بهترین رنگ مو برای عروس با پوست سفید، رنگ های بلوطی، قهوه ای طلایی و بلوند تیره هستند. علاوه بر این موارد، رنگ موی قهوه ای با هایلایت کم، قهوه ای، شکلاتی و رنگ هایی که تناژ قرمزی دارند برای پوست سفید فوق العاده خواهند شد.

همچنین می توانید یکی از گزینه های زیر را نیز انتخاب کنید:

  • بلوند پلاتینی -
  • قهوه ای حنایی -
  • بلوند خاکستری -
  • بلوند طلایی روشن -

بهترین رنگ مو برای عروس سبزه

در صورت انتخاب رنگ موی درست و هماهنگ با پوست سبزه می توانید جذابیت خود را در لباس سفید عروسی چندین برابر کنید. بهترین رنگ مو برای عروس سبزه رنگ هایی هستند که بتوانند چهره شما را روشن تر و اصطلاحاً کمی بازتر کنند.

بهترین انتخاب برای رنگ موی یکدست، رنگ عسلی است به زیبایی با پوست های تیره هماهنگ می شود. همچنین هایلایت، بالیاژ یا مش خاکستری روی زمینه موی طبیعی نیز انتخاب خوبی به نظر می رسد.

بهترین مدل رنگ مو برای عروس

علاوه بر سن و رنگ پوست که در بخش های قبلی در مورد آن ها صحبت کردیم، یک سری سبک های رنگ کردن مو نیز وجود دارند که مورد توجه بسیاری از عروس خانم ها قرار دارند و می توان گفت با انتخاب آن ها، پس از گذشت چندین سال هنوز هم عکس های شما زیبا به نظر خواهند رسید.

بهترین رنگ مو عروس

رنگ موی عروس دودی

رنگ موی دودی روشن، متوسط و تیره می تواند گزینه خوبی برای عروس خانم ها باشد. تناژهای مختلف رنگ موی عروس دودی مانند مرواریدی، صدفی، نسکافه ای و گردویی به راحتی با رنگ های مختلف پوست هماهنگ شده و ترکیب زیبایی خواهند ساخت.

البته توصیه می کنیم موهای خود را به صورت یکدست به این رنگ ها در نیاورید و به هایلایت یا بالیاژ آن ها اکتفا کنید تا سن شما بالا نرود و صورتتان پیر به نظر نرسد.

رنگ موی عروس هایلایت

رنگ موی هایلایت روشن یکی از انتخاب های عالی برای مراسم عروسی است. برای این کار می توانید لایت هایی به رنگ بلوند روشن، دودی، شرابی، عسلی و... را روی زمینه تیره مو در بیاورید تا در عکس هایتان هم درخشش چشمگیری داشته باشید.

رنگ موی عروس بدون دکلره

به خاطر داشته باشید که همیشه سلامت مو بسیار مهم تر از رنگ آن است و حتی زیباترین رنگ موها، با تارهای سوخته بسیار بد به نظر می رسند. بنابراین اگر موهای ضعیفی دارید بهتر است رنگ یا حتی هایلایت موهایتان را بدون استفاده از پودر دکلره انجام دهید.

با توجه به رنگ پوستتان می تواند از بین موارد زیر یکی را انتخاب کنید:

  • شکلاتی دودی -
  • شکلاتی فندقی -
  • عسلی -
  • هایلایت زیتونی -
  • تناژهای مختلف کاراملی -
  • هایلایت بیسکوییتی -
  • دودی تیره -
  • نسکافه ای -
  • تنباکویی -
  • شرابی -

نتیجه گیری

در این مطلب درباره انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس خانم ها صحبت کردیم و نکات مهمی را در این خصوص با شما عزیزان در میان گذاشتیم. امیدواریم با مطالعه آن بتوانید یک رنگ موی عالی را برای این شب مهم انتخاب کنید که زیبایی طبیعی شما را بیشتر نمایان سازد.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.