نقد و بررسی پرفروش ترین جاروبرقی بوش مدل BSGL32500 | جهیزیه✅

نقد و بررسی پر فروش ترین جاروبرقی بوش در دیجی کالا

بوش از محبوب ترین برندهای لوازم خانگی در دنیاست. این برند سالهاست که لوازم خانگی های برقی بسیار با کیفیت و عالی به بازار ارائه میدهد و جزو برترین برندها محسوب میشود. در این پست میپردازیم به نقد و بررسی جاروبرقی بوش مدل BSGL32500 که پر فروش ترین جاروبرقی در سایت دیجی کالا نیز محسوب میشود. جاروبرقی به طور میانگین 2 بار در هفته در هر خانه ای استفاده میشود. به دلیل پرکابرد بودن این وسیله برای خرید جاروبرقی جهیزیه باید یک برند خوب را انتخاب کنید تا هیچ گاه خراب نشود. یک بار جاروبرقی با کیفیت و خوب بخرید و دیگر چند بار پول خرید جاروبرقی و یا تعمیر آن را ندهید. پیشنهاد رنگل به شما انتخاب جاروبرقی بوش است. تمامی جاروبرقی های این برند خوب و عالی هستند. امروز به معرفی پرفروش ترین و محبوبترین جاروبرقی مارک بوش میپردازیم. پس اگر برای خرید جهیزیه دنبال یک جاروبرقی خوب هستید تا انتهای این پست با ما همراه باشید :

در انتهای این پست ویدیو باز کردن و طرز کار این جاروبرقی را ببینید

ویژگی های جاروبرقی بوش مدل bsgl32500

جاروبرقی بوش مدل  BSGL32500 یکی از این محصولات است که هم مصرف خانگی دارد و هم مصرف اداری و.ممکن است از مقایسه‌ی قیمت این جاروبرقی نسبت به سایر جاروبرقی های بوش تعجب کنید، ولی عجیب نیست، زیرا قیمت این محصول مانند دیگر کالاهای برند بوش است. جاروبرقی بوش  BSGL32500دسته‌های فلزی ومحکمی دارد که کمپانی بوش از آن به عنوان کیفیت از نوع Ergo"  " یاد می‌کند.  این جاروبرقی بدنه‌ی نسبتا بزرگی دارد، با این حال وزن واقعی آن  ۵.۷ کیلوگرم است که در مقایسه با سایز آن سنگین نیست. توان مکش جاروبرقی بوش مدل   BSGL32500 ۲۵۰۰ وات است. این جاروبرقی قدرت مکش بسیار بالایی دارد، طوری‌ که هر جسمی را در اندازه‌های خیلی ریز و درشت می‌مکد. این جاروبرقی ساخت آلمان است و برای اینکه مطمن باشید محصول اصل میخرید پیشنهاد میکنم از سایت دیجی کالا خرید کنید :

جاروبرقی بوش آلمان اصل مدل BSGL32500

خرید جاروبرقی بوش دیجی کالا

 

 در این مدل از جاروبرقی، برس‌های مختلفی برای انواع استفاده‌ی مصرف کننده تعبیه شده است. جاروبرقی بوش مدل  BSGL32500با وجود وزن کمی که دارد ، جابه‌جایی بسیار راحتی دارد. یکی از دلایل این جابه‌جایی راحت و آسان، چرخ‌های ۳۶۰ درجه‌ی جاروبرقی بوش است. جنس این چرخ‌ها از پلاستیک صنعتی و بسیار مستحکم مقاوم است که سطح صاف آن‌ها گردش در تمام جهت ها را آسان می کند. گفتنی‌ است که دسته‌ی این جاروبرقی در ارتفاع‌های مختلف قابل تنظیم است. به همین دلیل برای هر نوع کاربری مناسب است. در سایت دیجی کالا نیز بیش از 200 نفر پس از خرید و امتحان کردن آن ،  خرید آن را پیشنهاد کرده اند.

 جاروبرقی بوش مدل  BSGL32500دسته‌های بسیار مقاومی دارد، طوری‌‌که در گذر زمان، پوسیده و پاره نخواهد شد. طراحی دسته‌ی این محصول، به صورت تلفیقی از پلاستیک مقاوم و فلز است که بوش نام این مدل از طراحی را دسته‌های ارگونومیک گذاشته است. پاکتی که برای زباله‌های جمع‌آوری شده توسط این جاروبرقی بوش استفاده شده است گرماژِ مطلوب و رو به بالایی دارد، و از نوع تیپ G است. همچنین گنجایش مخزن آن، ۴ لیتر زباله است، که رقم نسبتا بالایی‌ست و نیازی به تعویض آن، در فواصل زمانی کوتاه نخواهد بود. طول سیم این جاروبرقی ۸ متر است که کارکرد آن را بسیار آسان می‌کند. جاروبرقی بوش‌ ظاهر زیبایی دارد و در رنگ‌های مشکی متالیک، قرمز متالیک، آبی و خاکستری وجود دارد. جاروبرقی بوش مدل  BSGL32500دارای موتور BLDC است که بسیار پر قدرت است و از تکنولوژی EcoSilence Drive پشتیبانی می‌کند. اگر به دنبال یک جاروبرقی با قدرت، زیبا، و با دوام هستید، SMS50E92GC می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد این جاروبرقی ساخت آلمان است و برای اینکه مطمن باشید محصول اصل میخرید پیشنهاد میکنم از سایت دیجی کالا خرید کنید :

جاروبرقی بوش آلمان اصل مدل BSGL32500

نقد و بررسی برای خرید جارو برقی بوش

 

مشخصات فنی جاروبرقی بوش مدل bsgl32500

لوله تلسکوپی: دارد

فیلتر بهداشتی: دارد

نوع فیلتر خروجی:  hepa

پاکت جارو برقی: دارد

توضیحات پاکت جارو برقی: نوع G

نشانگر پر بودن مخزن: بله

طول کابل برق: 8متر

شعاع کارکرد:  10 متر

محدوده میزان صدا: نامشخص

گنجایش مخزن جارو برقی: 4 لیتر

فیلتر Aie Clean II

نشانگر LED تعویض کیسه

دسته با طراحی ارگونومیک

امکان کنترل قدرت مکش

دارای چهار چرخ برای حرکت آسان‌ روی سطوح

دارای برس پارویی، برس گردگیری، لوله درز و شکاف

محدوده طول کابل برق:  5تا 10 متر

تعداد پارویی: 1عدد

تعداد سری: 2عدد

سری جمع‌آوری مو: ندارد

تعداد چرخ3: عدد

خرید جاروبرقی جهیزیه

 

ویدیوی طرز کار جاروبرقی بوش مدل bsgl32500

این ویدیو به زبان روسی است اما با تماشا کردن آن میتوانید محصول را ببینید و طرز کار آن را متوجه شوید.