اینجا جای تبلیغ شماست

 

آموزش ویدیویی تمیز کردن سینک ظرفشویی + بهترین روش بی ضرر

آموزش ویدیویی تمیز کردن و براق کردن سینک ظرفشویی ✅✅✅بهترین روش

اگر مثل همه خانم ها برای تمیز کردن و براق کردن سینک ظرفشویی خود دچار شک هستید و نمیدانید از چه راه و روشی باید سینک خود را تمیز کنید پست زیر را کامل بخوانید

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

آموزش ویدیویی تمیز کردن و برق انداختن سینک ظرفشویی

همه ما دنبال بهترین راه برای تمیز کردن سینک ظرفشویی هستیم که هم آسان باشد و هم حسابی سینک را تمیز کند و برق بیاندازد و هم برای سینک ما بی ضرر باشد و باعث نشود لعاب سینک از بین رفته و دچار کدری شود. با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم که بهترین راه برای تمیز کردن سینک ظرفشویی چیست.

بهترین راه برای تمیز کردن سینک ظرفشویی

اگر به دنبال راهی هستید که سینک خود را مانند یک حرفه ای برق بیاندازید و تمیز کنید ویدیو زیر را تا انتها ببینید

 

تمیز کردن روزانه سینک ظزفشویی

چه خانواده شما کوچک باشد و چه بزرگ ، چه زیاد آشپزی میکنید و چه کم ، به شما پیشنهاد میکنیم هروز سینک ظرفشویی خود را بشویید. اینکار باعث میشود که لک و رسوب روی سینک نماند و دائمی نشود. همچنین باعث خوشبو شدن سینک و اطراف آن میشود. چراکه ماندن مواد غذایی درون سینک و راه آب آن ، باعث بوی بد میشود. بنابراین نظافت سینک ظرفشویی را در برنامه روزانه خود بگنجانید. 

اکر دسترسی به مواد گفته شده در ویدیو بالا یعنی جوش شیرین و سرکه ، نیز ندارید به شما توصیه میکنیم از مخلوط دامستوس و آب برای تمیز کردن سینک ظرفشویی خود استفاده کنید. این ماده نیز بسیار به تمیز کردن و از بین بردن لک و همچنین براق کردن سینک شما کمک میکند. به اینصورت که این محلول را که به نسبت مساوی با هم مخلوط کردید ، روی سینک بپاشید با یک آبپاش و بعد با یک اسکاچ نرم آن را بسابید و تمیز کنید. و بعد هم با آب گرم بشویید. میبینید که چگونه سینک شما تمیز شده  براق میشود. به شما پیشنهاد میکنیم پست زیر را نیز در رابطه با چیدمان و مرتب کردن کابینت های آشپزخانه بخوانید

ایده های مرتب کردن و چیدمان کابینت آشپزخانه

تمیز کردن برق انداختن سینک ظرفشویی

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.