اینجا جای تبلیغ شماست

 

بهترین آتلیه عکاسی عروس -انتخاب عکاسی عروس داماد

راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی عروسی ( بررسی کامل ) 👰🤵

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

انتخاب آتلیه عکاسی عروسی


انتخاب آتلیه خیلی به روحیات و سلیقه ی شما که چه سبکی را می پسندید بستگی دارد. این کار خیلی زمان بر است چون شما باید تک تک آتلیه های عکاسی عروس را بروید و کارشان را از نزدیک ببینید. ولی خوب با توجه به مسافت ها چنین چیزی شدنی نیست ، بنابراین میتوانید انتخاب های اصلی خود را از نزدیک ببینید و نمونه کار بقیه را در اینترنت جستجو کنید. حواستان باشد انتخاب آتلیه عکاسی عروسی تقریبا چهار ماه قبل از زمان مراسم عروسی باید انجام شود.


قیمت و هزینه آتلیه عکاسی عروسی چقدر است؟

یكی از بخش‌های مهم و البته دوست داشتنی و هزینه‌بر مراسم ازدواج، ثبت تصویری این واقعه شیرین است. در منوی‌های معرفی شده از طرف آتلیه‌ها و مراكز عكاسی البته مجاز، پایه قیمتی كه برای منوهای مختلف ارائه میدهند متفاوت است. طبق برآورد ما حداقل 1 میلیون تومان است و هیچ حداکثری ندارد. هزینه ی آتلیه عکاسی عروسی هم قسمتیش برمی گردد به درخواست های شما و یک قسمتیش هم کیفیت کارشان و خروجی ای که میدهد. برای انتخابآتلیه عکاسی عروسی اول از همه باید یک بودجه ای برایش در نظر بگیرید .سپس یک لیست بنویسید از چیزهایی که از آتلیه تان انتظار دارید مثل فرمالیته ، کرین ، کلیپ هم زمان یا ... همه ی اینا سلیقه ای است و اول از همه به بودجتان و بعد به انتظارتان از فیلم عروسی و عکسی که بریتان یادگاری می ماند بستگی دارد.

بهترین آتلیه عکاسی عروس - قیمت فیلم وعکس عروس

میتوانید یک لیستی از آتلیه های عروسی با شماره هایشان درست کنید ، به تک تک آنها زنگ بزنید و انتظارات و درخواست های خود را بازگو کنید و آنها هم یک حدود قیمتی به شما میدهند ، اگر قیمتشان از بودجه ای که شما در نظر گرفته اید خیلی بیش تر بود که خوب حذف شان کنید. ولی اگر به بودجه شما نزدیک بود ، برای دیدن نمونه کارهایشان حضوری مراجعه کنید. یادتان باشد که اگر از یک آتلیه ای خیلی خوشتان آمد و هزینه ش از بودجه تان خیلی بیش تر نبود میتوانید صحبت کنید و شاید بتوانید از آنها تخفیف بگیرید و یا پرداخت هایتان را قسط بندی کنید ، پس اگر هزینه ی کارشان یک مقداری از بودجه ی شما کمتر یا بیش تر بود از لیستتان حذفش نکنید و حضوری مراجعه کنید.

نکته : از آن جایی که احتمالا تجربه ی اولتان است  که همچین عکس و کیلیپی می خواهید بگیرید ، مهم ترین کار این است که قبل از روز عکاسی وقت بگزارید و تمام ژست هایی که دوست دارید داشته باشید را سرچ کنید، عکس های مورد علاقه خودتان را در گوشی سیو کنید و به عکاستان نشان دهید تا آن ژست ها را از شما عکس بگیرد. برای کلیپ هم از آتلیه عروسی تان بخواهید که برایتا توضیح بدهد چگونه کلیپی می خواهد بگیرد و از شما چه کارهایی میخواهد که در فیلم انجام دهید تا برای آن روز آمادگی ذهنی داشته باشید.  این کار خیلی مهم است ، چون اگر آماده نباشید یکی دو ساعت طول می کشد تا به روند فیلم برداری عادت کنید و همین باعث میشود زمان را از دست دهید. اگر تمام کارهایی که گفته شد را با دقت و حوصله انجام بدهید شک نکنید که نتیجه ی کار فوق العاده میشود.

بهترین آتلیه عکاسی عروس - قیمت فیلم وعکس عروس

نکاتی که برای انتخاب آتلیه عکاسی عروسی باید دقت کنید:


اندازه روتوش عکس ها :

به این نکته توجه کنید که وقتی نمونه کار کاسی عروس را میبینید عکس ها زیاد فتوشاپ و روتوش نداشته باشند چون عکس ها از حالت طبیعی خارج میشوند و جلوه مصنوعی و غیر واقعی میگیرند که این اصلا جالب نیست. علاوه‌بر این سعی كنید مكان عكاسی نزدیك محل جشن یا آرایشگاه باشد تا وقت كمتری را در مسیر رفت‌وآمد از دست بدهید. 
قرارداد عکاسی عروس :
در بستن قرارداد با آتلیه عروسی تان سعی کنید تمام جزییاتی که میخواهید را در قرارداد ذکر کنید. از زمان حضور عکاس و فیلمبردار در محل برگزای جشن عروسی گرفته تا مبالغ اضافه کاری، تحویل دادنی های اصلی، مراحل فیلم برداری و خلاصه هر آنچه که در صحبت های شفاهی مطرح می شود 
مواظب بدقولی باشید 
بعضی از آتلیه‌ها عكس بزرگ عروس و داماد را به‌عنوان هدیه شب عروسی به آن‌ها می‌دهند. حتما موقع قرارداد از آتلیه بپرسید دقیقا چه خدماتی به شما ارائه می دهد و چه تخفیفات و هدایایی برای شما در نظر گرفته است؟ 
حتما قبل از قرارداد بستن بپرسید هزینه چاپ عكس یا درست كردن آلبوم روی هزینه‌ای كه پرداخت می‌كنید اعمال می‌شود یا نه. بعضی از آتلیه‌ها فایل عكس‌های گرفته شده را به شما نمی‌دهند تا صرفا عكس چاپ شده را از خودشان بخرید و عكس را خیلی گران‌تر با شما حساب می‌كنند. تا جایی كه ممكن است با آن‌ها قرارداد نبندید. تاریخ تحویل آلبوم و چگونگی آن را هم حتما با آتلیه چك كنید. 
امنیت عكس‌ های عروس داماد :
از امنیت عکس های عروسی خود مطمن شوید. هم از آن جهت كه كارشان و چگونگی تحویل آن را دیده‌اید و مطمئن هستید، هم از آن جهت كه امنیت عكس‌های شما تامین شود. در مورد امنیت عكس‌ها حتما با مسئول آتلیه صحبت كنید. 
بهترین آتلیه عکاسی عروس - قیمت فیلم وعکس عروس

سوالاتی که از عکاس عروسی(آتلیه)، هنگام اخذ قرارداد پرسیده میشود:


1- سبک عکاسی عروسی .البته دیدن نمونه کارهای عکاس به جواب این سؤال کمک میکند.
۲- چه تعداد مراسمی را در همان روز مورد نظر شما عکاسی میکنند؟! معمولا پاسخ این سؤال این هست که در تمام آن روز را برای شما وقت میگزارند ، اما پرسیدنش به شما، اطمینان خاطر میدهد.
3- نور مجموعه بر عهده‌ی تشریفات، گروه موسیقی و یا خود آتلیه‌ است؟! این نکته برای فیلم برداری بسیار مهم هست
۴- در رابطه با عکاسی قبل و بعد مراسم (در صورت نیاز) و عکاسی حین مجلس حتما شرایطشان را بپرسید. این شرایط: 
تعداد دوربین، تعداد نفرات (جهت پذیرایی) ، تعداد شات عکس‌ها، ساعت کار (در بعضی موارد کادر تا ساعت۱۲شب حضور دارند که وابسته به شرایط شما، ممکن هست مناسب نباشد!) و پرزنت نهایی که شامل آلبوم و... هست، را شامل میشود!
۵- نوع ادیت عکس‌ها . توجه به روتوش و انتخاب رنگ و فیلتر مناسب


درنظر داشته باشید که بعضی آتلیه عکاسی های عروسی بعضی مخارج دیگری را هم بعد از قرارداد باید پرداخت کنید! حتما در اینباره با آتلیه عروسی تان صحبت کنید و موارد قرارداد را بصورت کامل مطالعه فرمایید.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.