اینجا جای تبلیغ شماست

 

انتخاب شیرینی مجلسی مناسب خواستگاری و بله برون

بهترین شیرینی مناسب خواستگاری چیست؟ 🍪👰+ ویدیو خواستگاری

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

انتخاب شیرینی مناسب برای خواستگاری و بله برون

حتما شما هم وقت رفتن به خواستگاری با این چالش مواجه میشوید که برای یک خواستگاری رسمی چه نوع شیرینی خریداری کنم؟ اگر شما هم با این سوال مواجه شده اید و در شیرینی فروشی یا قنادی برای خرید شیرینی شب خواستگاری گیج شده اید در ادامه با ما همراه باشید. در مراسم خواستگاری، خانواده پسر با یک دسته گل زیبا و شکیل و یک جعبه شیرینی مناسب، به این مراسم بروند. جعبه و بسته بندی و تزیین جعبه شیرینی خواستگاری نیز بسیار مهم است. این کار نشان دهنده میزان سلیقه خانواده داماد و اهمیت دادن به عروس آینده‌شان است

ویدیویی از مراسم خواستگاری یک زوج ترکی 

نکته : در رسومات ترکیه ای ها جشن خواستگاری و بله برون یکی است. 

 

. هیه گل و شیرینی براي خواستگاري از نمادهاي زیبا و به یاد ماندنی این مراسم است که نمایانگر حسن سلیقه، مهر و محبت داماد است. پس باید بیشتر به زیبایی آن اهمیت داد تا قیمت آن . منظور از میوه و شیرینی خواستگاری، میوه‌ها و شیرینی‌هایی هستند که برای یک مراسم رسمی مناسبند. مثلا شما نمی‌توانید در پذیرایی خواستگاری با نان خامه‌ای یا انار از مهمانانتان پذیرایی کنید. یکی دیگر از موارد مهم در این مراسم، کیفیت میوه و شیرینی است. سعی کنید از میوه‌فروشی‌ها و قنادی‌های معتبر که از کیفیتشان مطمئن هستید، میوه و شیرینی تهیه کنید. این شب ها دیگر تکرار نخواهند شد

شیرینی خواستگاری و بله برون

ویژگی های یک شیرینی خوب برای خواستگاری

شیرینی مناسب خواستگاری باید ترجیحا خشک و کوچک باشد. خوردن شیرینی‌های بزرگ یا خامه‌دار در یک مراسم رسمی و خواستگاری، مناسب نیست. و البته از از شیرینی هایی که با زدن یه گاز، کل آن پودر می شود و لباس میزبان را کثیف می کند استفاده نکنید و سعی کنید که از شیرینی های کوچک و لقمه ای که کل آن به راحتی در دهان جا می شود استفاده کنید. در انتخاب شیرینی حتما به طعم و کیفیت آن دقت کنید. شیرینی‌ها باید ترد و تازه باشند. استفاده از شیرینی‌های مانده با ظاهر زشت و نامناسب در چنین مراسمی اصلا درست نیست.

جعبه و بسته بندی شکیل انتخاب کنید. می‌توانید جعبه شیرینی را با روبان‌های کاغذی یا پارچه‌ای تزیین کنید. یا به قنادی‌هایی مراجعه کنید که بسته‌بندی‌های زیباتری نسبت به شیرینی فروشی‌های معمولی دارند. خانواده دختر باید از شیرینی که خانواده پسر آور‌ده‌اند نیز، استفاده کنند. می‌توانید شیرینی خواستگار را در ظرفی جدا چیده، به مهمانان تعارف کنید و حتما خودتان هم از آن بچشید.

 

چند نوع شیرینی مناسب خواستگاری

در اینجا چند نمونه های از شیرینی‌های مناسب برای مراسم خواستگاری را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • شیرینی پاپیون نسکافه پیچ
  •  شیرینی خشک مخصوص
  •  شیرینی ساق عروس
  •  تارت گردو
  • شیرینی فلورانس
  • شیرینی روتکا

 

شیرینی خواستگاری و بله برون
اگر علاقه‌ای به شیرینی‌های خشک ندارید و ترجیح می‌دهید از شیرینی‌های تر برای مراسم رسمی استفاده کنید؛ بهتر است مدلی از شیرینی‌های تر کوچک و میوه‌دار را انتخاب کنید. انتخاب انواع رولت ها و یا سایر شیرینی-های تر که با کارد و چنگال به راحتی خورده می شوند انتخاب شیک و خوبی است.

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.