اینجا جای تبلیغ شماست

 

پن شستشوی پوست صورت | فرق پن با صابون

پن چیست؟ مناسب چه پوست هایی است؟ فرق پن با صابون چیست؟ ✅

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

 همه چیز درباره پن | پن چیست؟ فرق پن با صابون چیست؟ پن مناسب هر پوست

 

پن چیست؟ کاربرد پن چیست؟


پن ها نوعی شوینده صورت هستند که قیافه ظاهریشان شبیه صابون است. اما PH آنها با صابون فرق میکند. صابون ها PH بالا (قلیایی) دارند و برای پوست صورت مناسب نیستند و به پوست آسیب میرسانند. اما پن ها نسل جدیدتر صابون ها هستند که برای شستشوی صورت ساخته شده اند PH آنها متناسب پوست هست و به پوست آسیب نمی رساند.


انواع پن :

 ✔چند نوع پن در بازار داریم. مثلا پن ضدلک، پن ضدجوش، پن پوست رطوبت رسان، پن پوست چرب، پن پوست خشک. اما اینکه هرکدام دقیقا چقدر در مورد ادعایی که دارند موثر هستند، جای بحث دارد. پن ها به دو فرم جامد و مایع وجود نیز دارند و غلیظ هستند.

توضیحاتی درباره پن و روش استفاده از پن

چرا باید از پن برای شستشو پوست صورت استفاده کنیم؟


بسیاری از ما پس از استحمام و شستشوی بدن خود با صابون متوجه خشکی و کشیدگی پوستمان شده ایم. این احساس برای افرادی با پوست خشک و حساس بسیار ناخوشایند است و اگر چه برای افرادی که پوستی چرب دارند در ابتدا خوشایند می باشد اما به مرور زمان این احساس خوب نیز کمرنگ تر می شود و پوست چرب ممکن است به پوست چرب دهیدراته با عوارض مخصوص آن تبدیل گردد! بهتر است بدانید صابون ها از نگاه پزشکها مدتهاست که از یک شوینده ساده به یک محصول بهداشتی و آرایشی تبدیل شده است و باید در انتخاب آن دقت نظر فراوانی اعمال شود. پوست ما به واسطه ترشح ماده سبوم که نوعی چربی است محیطی کمابیش اسیدی دارد. صابونهای معمولی به واسطه مواد تشکیل دهنده شان کاملا قلیایی هستند و این خصوصیت آنها باعث می شود تا به لایه چربی روی پوست که مانند سدی دفاعی برای حفظ رطوبت بدن عمل می نماید، آسیب جدی وارد کنند. همچنین بر روی پوست ما میکروبها به میزان مشخصی وجود دارند که به اصطلاح فلور میکروبی پوست ما را تشکیل می دهند و در اصل مانع از رشد میکروبهای نامناسب برای بدن می گردند. صابون با کاهش اسیدیته پوست این فلور را نیز تغییر می دهد و باعث بروز عوارضی مثل جوش های مقاوم به درمان می شود. بر خلاف صابون ها پن ها یا سیندتها شوینده هایی هستند که از اسیدیته مناسب و سازگار با پوست بدن برخوردار هستند به نحوی که حتی برای پوست نوزادان و اطفال هم قابل استفاده هستند. امروزه پن های متعددی در بازار وجود دارند که هر یک از آنها برای نوع خاصی از پوست مناسب می باشند و این شاید کار انتخاب پن یا سیندت مناسب را برای شما عزیزان با کمی دشواری همراه سازد. بدیهی است با یک معاینه ساده پوست و گرفتن شرح حالی مختصر ولی دقیق انتخاب پن متناسب با پوست شما به راحتی صورت می پذیرد. فراموش نکنید از همین الان برای داشتن پوستی با کیفیت از پن مناسب پوستتان استفا ه نمایید

پن شستشوی پوست صورت | فرق پن با صابون

آیا پن خاصیت درمانی دارد؟


. ✔راستش مشکلات پوستی مثل لک اصلا با یک شوینده ای که قرار است دو دقیقه روی پوست بماند حل نمیشود. البته بد نیست در رژیم درمان لک، از شوینده ضدلک (مثل پن ضدلک ) هم استفاده بشود اما اصلا انتظار درمان به تنهایی از آنها نداشته باشیند. در مورد انواع دیگر پن مثل پن پوست چرب و پن ضد جوش و ... به دلیل ترکیبات کنترل چربی که در آن اضافه میکنند میتواند موثر باشد. . استفاده از پن به عادت افراد برمیگردد. شوینده هایی مثل فوم شستشوی صورت یا ژل شستشوی صورت یا تونر صورت و میسلار واترها نسل جدید تری از شوینده ها هستند اما بعضی از افراد بطور حسی، شستشو با چیزی مثل صابون را بیشتر دوست دارند. خوشبختانه پن جایگزین مناسبی برای آنهایی است که شوینده صابونی دوست دارند.

پن شستشوی پوست صورت | فرق پن با صابون

فرق پن با صابون چیست؟


پن را با صابون اشتباه نگیرید ،پن ها از لحاظ ظاهری شبیه به صابون هستند ولی برخلاف صابون pH شان نزدیک به پی اچ پوستمان است و بنابراین ضررهای صابون را که خشکی پوست و دهیدراته شدنش هست را به حداقل میرساند.
پوست های حساس از پن استفاده کنند| صابون قاتل پوست شماست
شستشوی روزانه صورت امری ضروری برای شفافیت و تمیزی پوستتون و جلوگیری از ایجاد آکنه است. انواع مختلفی از شوینده های صورت در بازار موجودند که شما باید با توجه به جنس پوستتون و درجه حساسیت پوستتون یکی رو انتخاب کنید. اگه پوست حساسی دارید که با کوچکترین چیزی دچار جوش های ریز زیر پوستی میشید پیشنهاد من به شما پن است

معرفی پن های خوب در بازار :

پن شفاف روشن کننده پوست درمالیفت

پن صورت درمالیفت

خرید پن غیر صابونی دیجی کالا شستشو صورت

پن صورت غیر صابونی شستشو صورت

خرید پن غیر صابونی دیجی کالا شستشو صورت

پن صورت غیر صابونی شستشو صورت

خرید پن غیر صابونی دیجی کالا شستشو صورتپن صورت غیر صابونی شستشو صورت

خرید پن غیر صابونی دیجی کالا شستشو صورت

 

 

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.