اینجا جای تبلیغ شماست

 

همه چیز درباره لیفت و لمینت مژه | قیمت، مزایا و مراحل آن ✅❤️

لیفت مژه یا لمینت مژه یک درمان آرایشی برای مرتب بودن مژه ها و نیاز نداشتن به ریمل است که بین افراد زیادی محبوبیت پیدا کرده است. در این فرآیند هیچ مواد اضافه ای به مژه های شما اضافه نمی شود و فقط با کمک یک سری ابزار و محلول آن ها را بلند و زیبا تر جلوه می دهند

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

لیفت و لمینت مژه چیست | عوارض آن چیست | قیمت و هزینه آن چقدر است؟

لیفت مژه یا لمینت مژه، یک روش درمانی نیمه دائمی است که هدف آن خم شدن مژه ها به سمت بالا است تا بتوانید مژه های فرتری داشته باشید. امروزه این روند که عموماً بدون درد و نسبتا سریع است، رواج پیدا کرده است و افراد زیادی لیفت مژه را امتحان کرده اند و چیز های زیادی برای گفتن داشته اند. لیفت مژه علاوه بر زیبایی دوچندانی که به چشم ها و صورت می بخشد، تفاوت زیادی با اکستنشن مژه دارد که همین موضوع باعث استقبال از آن شده است. اگر مشتاق انجام لیفت مژه هستید بهتر است بدانید که به چه صورتی انجام می شود. قبل از شروع روند، ناحیه چشم و مژه ها باید عاری از آرایش و مواد روغنی باشد. سپس تکنسین چسب غیر سمی موجود بر روی یک قالب سیلیکونی را بر روی پلک شما اعمال می کند و مژه های شما را بر روی این قالب می چسباند و با شانه ی مخصوصی آن ها مرتب می کند. در همین مرحله از یک محلول حالت دهنده استفاده می شود که نتیجه نهایی آن لیفت مژه هاست. از این محلول باید بین ریشه و وسط مژه استفاده شود تا از بروز هرگونه صدمه یا خرابی جلوگیری شود و بسته به ضخامت مژه های مشتری بین 10 تا 15 دقیقه زمان می برد. لازم به ذکر است که این عمل بر روی مژه های فوقانی انجام می شود. همچنین این محلول مژه ها را نرم می کند که باعث انعطاف پذیری و آسیب پذیری بالا می شود که باید توجه داشته باشید این کار را به دست حرفه ای ها بسپارید. بعد از پاک کردن محلول، از لوسیون فیکس کننده استفاده می کنند که باعث سفت و ثابت شدن مژه ها می شود و آن ها محکم سر جای خود نگه می دارد.

 

در انتها ویدیو آموزشی لیفت ولمینت مژه را ببینید

ماندگاری و دوام لیفت مژه به چه صورت است؟

به طور معمول، ماندگاری لیفت لمینت مژه شش تا هشت هفته طول می کشد که تقریباً به اندازه چرخه زمانی رشد مژه است. حتی مشاهده شده که برای بعضی از افراد تا 10 هفته نیز دوام داشته است. اگر به دنبال ماندگاری بیشتر لیفت مژه هستید، پیشنهاد می شود که این روند را حدودا ۴ تا ۶ هفته بعد، دوباره تکرار کنید.

عوارض و معایب لیفت و لمینت مژه چیست؟

تمام موارد لازم و نکات مهم برای لیفت مژه گفته شد ولی باید بدانید همیشه احتمال بروز واکنش آلرژیک وجود دارد، گرچه این یک روش نسبتاً جدید است و اطلاعات کمی درباره احتمال بروز عوارض لیفت لمینت مژه در دسترس است. با این وجود، گزارشاتی در مورد عوارض جانبی بعد از این روند در بررسی های دست اول وجود دارد. تحریک پوست شاید بزرگ ترین خطر این روش باشد. همچنین اگر سابقه خشکی چشم و حساسیت چشم یا پوست را دارید، ممکن است مستعد تحریک بیشتر به دلیل مواد شیمیایی موجود در محلول باشید.

عوارض جانبی محلول شامل موارد زیر است:

  • تاول
  • راش
  • سرخی
  • خشکی چشم
  • چشمان اشک آلود
  • التهاب
  • مژه ها شکننده تر
    اگر محلول وارد چشم شما شود نتیجه احتمالی، تحریک یا سوختگی قابل توجه چشم است. همچنین اگر چشم تحریک شده خود را بمالید دچار تحریکات بیشتری می شوید که باید به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.
قیمت هزینه لیفت و لمینت مژه

مطمئنا تا به اینجای مقاله به دنبال قیمت هزینه لیفت لمینت مژه بوده اید و مشتاقید که بدانید این فرآیند چقدر خرج برای شما خواهد داشت. لیفت مژه بسته به کلینیک یا آرایشگاهی که در آن انجام می دهید، مواد به کار برده شده و هزینه های دستمزدِ متفاوت، چیزی حدود 150 تا 500 هزار تومان پیش بینی می شود. همچنین برای تغییر در هزینه این روند می توانید با خرید پک لیفت مژه این کار را در خانه نیز انجام دهید.

نمونه مدل های بد و خراب از لیفت و لمینت مژه :

برای لیفت و لمینت مژه هایتان لطفا به هر جایی مراجعه نکنید اکر فردی روش کار را به درستی بلد نباشد و یا از مواد بد کیفیت استفاده کند باعث میشود مژه هایتان را بد حالت لیفت کند و یا مواد بیکیفیت آن باعث ریزش مژه های شما شود . اما اگر به جای معتبر مراجعه کنید قطعا مژه های حالت دار و زیبایی به شما تحویل خواهند داد که لذت ببرید و در ضمن مژه هایتان نیز تقویت خواهد شد. در زیر نمونه هایی از لیفت و لمینت مژه بد را میبینید 

 

آموزش ویدیویی لیفت و لمینت مژه :

نظرات (2)

5 از 5 براساس 1 رای
این نظر توسط مدیر سایت کمینه شده است

بسیار کامل بود ممنون

این نظر توسط مدیر سایت کمینه شده است

من هر 5 ماه میرم لیفت میکنم راضیم ریزش هم نداشتم اصن

  1. 5 / 5
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.