اینجا جای تبلیغ شماست

 

نقد و بررسی برس حرارتی پرومکس 8000 | پرفروش ترین شانه حرارتی

نقد و بررسی برس حرارتی پرومکس 8000 | پرفروش ترین شانه حرارتی ✅

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

معرفی برس حرارتی پرومکس 8000 | پر فروش ترین برس حرارتی دیجی کالا


اگر موهای فر یا مجعدی دارید تما همیشه به دنبال راهی برای صاف کردن موهای خود میگردید. در این پست به شما شانه و برس حرارتی پرومکس را معرفی میکنیم که یکی از ساده ترین راه ها برای صاف کردن سریع موهای فر و مجعد است. این مصول پر فروش ترین برس حراراتی در دیجی کالا نیز هست که بالای 1000 نفر از خریداران ، خرید آن را پیشنهاد کرده اند. برای صاف‌کردن موها دستگاه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام مزیت‌ها و نقاط ضعف خود را دارند. مثل سشوار، اتو مو ، برس چرخشی و برس حرارتی. یکی از بهترین و راحت ترین دستگاه‌های موجود برای صاف کردن مو برس حرارتی است که در واقع ترکیبی از دو وسیله است. برس حرارتی شباهت زیادی به برس های عادی مو دارد با این تفاوت که الکتریکی بوده و قابلیت تنظیم دما را دارد . به وسیله این دستگاه موهای خود را به آرامی شانه کنید و هر دفعه دسته کوچکی از موها را شانه کنید تا موهایتان صاف شود.برس حرارتی پرومکس 8000

خرید برس حرارتی پرومکس 8000


نقد و بررسی برس حرارتی پرومکس | آیا برس حرارتی خوبه ؟


آیا از برس حرارتی راضی هستید؟ آیا شانه حرارتی موها را صاف میکند؟
به عنوان کسی که مدت هاست از این دستگاه استفاده میکند لازم میدانم تجربه خودم را با شما در میان بگزارم. این برس حرارتی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد،سیم بلندی دارد ، دستگاه در دستان شما داغ نمیکند، چند درجه دارد که البته برای من فقط با آخرین درجه صافی دلخواهم را میدهد. وقتی از حمام میایید و موهایتان کاملا خشک شده است ، میتوانید از این برس حرارتی استفاده کنید . اگر موهایتان خیس باشدهم موهایتان آسیب میبیند و هم عمر دستگاه کاهش میابد. اگر بخواهیم برس حرارتی پرومکس 8000 را برای صاف کردن مو نقد کنیم ، باید به شما بگویم همه برس های حرارتی یک صافی معمولی به موهای شما میدهد. یعنی تقریبا 80% صافی. موهایتان صافی خیلی شلاقی نخواهد شد مگر اینکه موهایتان فر نباشد و تنها موج دار باشد. اما اگر موهایتان فرفری باشد موهایتان تا حدود 80 % صاف خواهد شد. یکی از مزایای این دستگاه نسبت به اتو مو این است که دستتان درد نخواهد گرفت و لازم نیست با دستانتان فشار بیاوردی تا موهایتان صاف بشود. برای کسانی که موهای بلند و فرفری دارند این مساله یک معضل است که با اتو مو دست درد خواهند گرفت اما این دستگاه با یک دست برس را میگیرید و موهایتان را صاف میکنید.


برس و شانه حرارتی پرومکس 


با استفاده از این دستگاه دیگر نیاز نیست برای صاف‌کردن موها در کنار اتو مو از شانه هم استفاده کنید. برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس Promax مدل 8000 صاف‌کردن موها را بسیار ساده می‌کند. این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای 210 درجه برای صاف کردن موها ایده آل است. از دیگر مزیت‌های مدل 8000 می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه، قابلیت تنظیم دما در 6 دما، صفحه نمایشگر و شانه‌های مقاوم در برابر حرارت اشاره کرد. سیستم خاموشی خودکار به ایمنی دستگاه می‌افزاید و از حادثه جلوگیری می‌کنند. همچنین قابلیت تنظیم دما در شش دما هنگام حالت دادن به موها به کاربر آزادی عمل بالایی می‌دهد. طول سیم این صاف‌کننده‌ی مو 2.7 متر است که باعث می‌شود کاربر به‌راحتی بتواند با آن کار کند. همچنین این دستگاه ظرف مدت زمان 30 ثانیه کاملا گرم و آماده‌ی استفاده می‌شود.

برس حرارتی پرومکس 8000

خرید برس حرارتی پرومکس 8000


ویژگی های برس حرارتی پرومکس 8000


مناسب برای انواع موها: از ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به قابلیت تنظیم درجه حرارت از ۱۶۰ تا ۲۱۰ اشاره کرد ( در ۶ مرحله ) که این موضوع به این دلیل مهم است که می‌توان از دستگاه برای هر مویی (موهای باریک یا ضخیم) استفاده کرد .
فناوری‌های این برس برقی حرارتی: این دستگاه با استفاده هم‌زمان از 3 فناوری : سرامیک تکنولوژی ، تورمالین ، آیونیک ، سعی در کاهش آسیب به مو ، بهبود حالت‌دهی و درخشندگی ، رفع مشکل وز شدگی مو ، و ماندگاری حالت مو پس از استفاده از دستگاه را دارد.
سیستم خاموشی خودکار: برس حرارتی پرومکس دارای سیستم خاموشی خودکار است که پس از 60 دقیقه از روشن شدن دستگاه فعال می‌شود.لازم به ذکر است که مدت‌زمان لازم برای گرم شدن این دستگاه 30 ثانیه است و بعدازآن دستگاه آماده برای استفاده کردن خواهد بود.
محافظت از مو: برای جلوگیری از رسیدن آسیب به کف پوست سر این دستگاه دارای نوک عایق در دندانه های خود است که باعث میشود شما بتوانید موهایتان را از ابتدا شروع به صاف کردن کنید و نگران حرارت و آسیبی که ممکن است به پوست سر شما بخورد نباشید.
همچنین این دستگاه دارای دندانه هایی از جنس سرامیک است. سرامیک تکنولوژی باعث میشود که حرارت در تمام نقاط به طور یکسان پخش شود که در نتیجه آسیب کمتری به موی شما وارد میشود.
روش استفاده از شانه – برس حرارتی پرومکس : برای استفاده از این دستگاه حتماً موها باید خشک باشند و اگر قصد استفاده به‌صورت هر روز رادارید می‌توانید به‌جای اتو مو از برس حرارتی با درجه حرارت کمتر استفاده کنید.
لازم به توضیح است که این دستگاه تنها برس حرارتی پرومکس می‌باشد .لذا در هنگام خرید ، از خرید کردن هر محصولی با نام برس حرارتی مکس که مدل آن متفاوت است و یا شکل متفاوتی دارد خودداری فرمایید و اگر قصد خرید به‌صورت اینترنتی دارید فقط از سایت‌های معتبر خرید خود را انجام دهید.

ویدیو آنباکسینگ و بررسی برس حرارتی پرومکس 8000 | Promax 8000 Hair Straightening Brush


برس حرارتی پرومکس برای چه نوع موهایی مناسب نیست؟


درصورتی‌که موهای شما خیلی فر است پیشنهاد می‌کنیم به‌جای استفاده از این دستگاه از اتو مو استفاده کنید. اگر موی شما در حد کم یا متوسط فر است یا موج دارد می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید.

 

مشخصات فنیPromax 8000 Hair Straightening Brush
  • جنس صفحات سرامیک تورمالین
  • مدت زمان گرم شدن 30ثانیه
  • گستره‌ی دما 200 تا 220 درجه سانتی گراد
  • بیشینه‌ی دما 210 درجه‌ی سانتی‌گراد
  • فن‌آوری تولید یون بله
  • سیستم خاموشی خودکار بله
  • خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه
  • دکمه‌ی روشن/خاموش بله
  • سیستم ایمنی قفل دما خیر
  • قابلیت تنظیم دما بله
  • قابل تنظیم در 6 دما
  • صفحه نمایشگر بله
  • نوع نمایشگر LCD
  • سیم گردان بله
  • طول سیم 2.7 متر
  • دارای شانه‌ی مقاوم در برابر حرارت

 

 خرید برس حرارتی پرومکس 8000

خرید برس حرارتی پرومکس 8000

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.