لیفت و لمینت ابرو چیست؟ ماندگاری و هزینه آن چقدر است؟❤️✅

  • لیفت ابرو یکی از جذاب ترین ترندهای سالهای اخیر است که با حالت دادن ابروها به سمت بالا، باعث باز شدن چهره و زیباتر شدن آن میشود. در ادامه بخوانید مزایا و معایب لیفت و لمینت ابرو و همچنین معرفی بهترین سالن برای انجام لیفت و لمینت ابرو مژه در تهران

همه چیز درباره لیفت و لمینت ابرو 

لیفت و لمینت ابرو روشی جدید که در آن ابروهایتان به سمت بالا حالت داده میشود، پر پشت تر ،مشکی تر میشود  و تار های ابروهایتان زخیم تر میشود که همرا با آن ویتامینه هم انجام میشود . در این مدل ابروهای شما به سمت بالا کشیده میشود و هاشوری و هالیوودی بنظر میرسد. اگر به فکر تاتو و فیبروز ابرو افتاده اید و یا کسانی که جهت تارهای ابرویشان به سمت پایین هست و یا کسانی که دائم از ژل ابرو و یا ریمل ابرو استفاده میکنند تا ابروهایشان حالت خوبی بگیرد و فیکس بشود پیشنهاد میشود که لیفت و لمینت ابرو انجام دهند. در واقع منظور از لیفت ابرو ؛ بالا کشیدن موهای ابرو با موادی کاملا ارگانیک و بدون خطر است.  که علاوه بر زیبایی باعث تقویت ابروها میشود. در این روش ابروها به روش هاشوری و رو به بالا قرار میگیرد که بسیار زیباست . در این مدت هم منعی برای میکاپ؛ استخر ؛ وضو و نماز ندارد.  ابروهایی که تارهای نازک و به هم ریخته دارند؛ با این روش رو به بالا کشیده شده و لابه لای ابروها پر دیده میشود.

لیفت ابرو با مواد یکی از روش‌های محبوب و غیرجراحی برای بالا بردن و شکل دادن به ابروهاست که به چهره جوان‌تر و شاداب‌تر جلوه می‌بخشد. این روش با استفاده از مواد خاص و تکنیک‌های حرفه‌ای، ابروها را به حالت دلخواه فرم می‌دهد و نتایج آن تا چند هفته باقی می‌ماند.

مواد مورد استفاده در لیفت ابرو معمولاً حاوی ترکیباتی مانند کراتین و مواد مغذی هستند که به تقویت و نرمی موهای ابرو کمک می‌کنند. فرایند لیفت ابرو با مواد شامل چند مرحله است. ابتدا ابروها تمیز می‌شوند و سپس مواد مخصوص به ابروها اعمال می‌شوند. این مواد باعث نرم شدن و حالت‌پذیری بهتر موهای ابرو می‌شوند. سپس ابروها به شکل دلخواه مرتب و حالت داده می‌شوند و در نهایت، یک ماده تثبیت‌کننده بر روی ابروها اعمال می‌شود تا فرم جدید آنها را ثابت کند. یکی از مزایای اصلی لیفت ابرو با مواد، عدم نیاز به جراحی و دوران نقاهت است. این روش همچنین برای افرادی که ابروهای کم‌پشت یا نامرتب دارند، بسیار مناسب است. نتایج لیفت ابرو بلافاصله پس از انجام قابل مشاهده است و ابروها به طور طبیعی و زیبا به نظر می‌رسند.

با توجه به سادگی و اثربخشی این روش، لیفت ابرو با مواد به یکی از گزینه‌های محبوب برای بهبود ظاهر ابروها و افزایش جذابیت چهره تبدیل شده است.

 لیفت لمینت ابرو 1 rangol

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

.اگر مدل ابروتون رو دوست ندارید، لیفت ابرو با مواد کراتین و بدون تزریق و جراحی و کاشت٫ طبیعی ترین و کم هزینه ترین روش برای تغییر مدل ابرو و تقویتشان است . لیفت ابرو بدون جراحی کاری که با مواد ارگانیک و تقویتی انجام میشود، مناسب کسانی است که ابروهای نامرتب و یا افتاده و بی حالت دارند و حالت ابرو دخترانه ومرتب دوست دارند و ميخواهند ابرو پهن تر ديده شود بدون هيچ نوع تاتويي كه با مواد ارگانيک انجام مي شود. با این روش تقویتی ابروها به صورت منظم و هاشور خورده به نظر میرسد. تارهای ابرو به سمت بالا و ایستاده و ابروها پهن تر و جاهای خالی ابرو پر میشود و نه تنها آسیبی به ابرو زده نمیشود بلکه ابرو تقویت هم میشود لیفت ابرو برای ابروهای کم و هاشور زده شده هم مناسب است ولی باید ابروها بلند شده باشند. با توجه به اینکه این کار موقت است ، شما میتوانید یک بار انجام دهید و اگر خوشتان نیامد دیگر تکرار نکنید و مثل تاتو کار دائمی نیست که از انجام دادن آن بترسید. در زیر عکس نمونه لیفت و لمینت ابرو توسط خانم مونس را میبینید.

 

تفاوت لیفت و لمینت ابرو چیست؟

لمینت باعث  تقویت شدن و کراتینه شدن ابروها می شود در حالیکه لیفت ابرو برای تغییر حالت و بالا کشیدن ابرو می باشد. لمینت کردن ابرو یک کار گیاهی کراتینه است که ابروها رنگ نیز میشوند. یعنی مواد لمینت دارای پیگمنت های رنگی هستند که روی مژه ها و یا ابروها قرار می گیرند، و ضخامت تار موی ابرو و مژه ها را بیشتر میکند، آن ها را پررنگ تر و تیره تر خواهند کرد. مناسب کسانی است که ابروهای کرکی و یا خیلی کمرنگ دارند. در صورتی که بخواهید هم ابروها را حالت دهید و هم تقویت شان کنید ، در یک جلسه لیفت و لمینت ابروهایتان را با هم انجام دهید، چرا که این دو روش، فرایند مشابهی دارند و چندان فرقی با هم نمی کنند، هر چند که کارایی های متفاوتی دارند و موادی که در هر یک از آن ها استفاده می شود با هم فرق میکند.

لیفت لمینت ابرو 5 rangol

 

لیفت و لمینت ابرو ریزش ابرو نمیاورد؟؟؟


لیفت و لمینت ابروها به هیچ عنوان ریزش ابرو ندارد بلکه رشد ابروهایتان را بسیاار تحریک میکند،چون با مواد ارگانیک و بوتاکس تراپی اینکار انجام میشود. بنابراین حتما به جاهای معتبر مراجعه کنید که از مواد خوب و کیفیت عالی استفاده میکنند و در کارهاشان تبحر کافی دارند. در این صورت هرگز ریزش نخواهید گرفت.

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو چقدر است؟

دوام کار لیفت و لمینت ابروها ۳۰ تا ۴۵ روز است که بستگی به رشد ابروی خودتان نیز دارد .

نکته : در لیفت ابرو به دلیل اینکه از چسب لاتکس استفاده میشود بعد از اتمام کار چون تا 24 ساعت نباید به ابرو آب بزنید ، تارهای ابرو به هم چسبیده میشود . بعد از 24 ساعت که ابروهایتان را شستید ابروها تار به تار شده و نتیجه کار مشخص میشود.

 

فرق لیفت ابرو و لمینت ابرو چیست؟

ليفت تغيير حالت و بالا بردن ابروهاست و لمينت كراتينه وتقويت ابروها.. لمینت کردن یک پروسه گیاهی کراتینه است و رنگ هم دارد. یعنی مواد لمینت دارای پیگمنت های رنگی هستند که روی مژه و یا ابرو قرار میگیرد ضخامت موی ابرو و مژه ها را کلفت تر خواهد کرد و هم پررنگ تر و تیره تر خواهد کرد و مناسب کسانی است ابروهای خیلی کرکی دارند و یا خیلی کمرنگ دارند و به اصطلاح واضح نیست به کمک لمینت ابرو ، ابروها صورت خوشرنگ پیدا می کنند و زیباتر دیده می شوند.

لیفت ابرو با بوتاکس ابرو چیست؟

برای لیفت ابرو از طریق بوتاکس باید پیش دکتر زیبایی رفت و دکتر یکسری نقاط روی پیشانی انتخاب می کند و برای اینکه انتهای ابروها بره بالا و چهره حالت بازتری پیدا کند ، بوتاکس را به نقاط خاصی از ماهیچه های پیشانی تزریق میکند. و این کلا یک تخصص پزشکی است و به هیچ عنوان ربطی به حوزه آرایشی ندارد. لیفت ابرو در آرایشگاه فقط با مواد انجام میشود .

قیمت لیفت و لمینت ابرو چقدر است؟

قیمت کارهای آرایشی در همه آرایشگاه ها باهم متفاوت است . لیفت و لمینت ابرو هم همینطور است و بستگی به شهر و منطقه ی شهری که زندگی می کنید دارد . از 200هزار تومان تا600هزار تومان قیمتهای لیـفت ابرو لمینت ابرو و لیفت و لیمنت مژه هاستش که خواهید شنید.

ویدیو نحوه لیفت و لمینت کردن ابروها

لیفت لمینت ابرو 1 rangol

لیفت لمینت ابرو 1 rangol

لیفت لمینت ابرو 1 rangol

لیفت لمینت ابرو 1 rangol

لیفت لمینت ابرو 1 rangol

لیفت لمینت ابرو 1 rangol