اینجا جای تبلیغ شماست

 

درست کردن جلوی مو و چتری مو زیر روسری و شال و مقنعه

آموزش ویدیویی دو مدل مو برای زیر روسری و شال ✅❤️| مدل مو شیک

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

ویدیو آموزش دو مدل مو برای زیر شال و روسری

زیر روسری و شال، مدل های مختلف مو و چتری استفاده میشود که بهتر است با توجه به اندازه و شکل صورت انتخاب شود. طول پیشانی نیز در انتخاب مدل مو تاثیر دارد. به عنوان مثال، فرق وسط با پیشانی بلند زیباست. درحالیکه به کسانی که پیشانی کوتاه دارند، نمی آید. و کسانی که پیشانی تقریبا بلندی دارند بهتر است از فرق وسط یا موهای جمع شده استفاده کنند و با چتری پیشانی خود را نپوشانند. چتری و به خصوص چتری بلند برای پیشانی کوتاه بهتر است.

مدل های مختلف مو زیر روسری و شال

- مدل موی چتری کوتاه یک انتخاب شیک و زیباست که این روزها خیلی هم طرفدار دارد. انواع مختلف مدل موی چتری علاوه بر اینکه زیباست کمک میکند تا جوانتر دیده شوید. توجه کنید که اگر فرم صورتتان گرد است و پیشانی کوتاهی دارید این مدل به شما پیشنهاد نمیشود ولی برای صورتهای کشیده با پیشانی بلند مدل موی چتری انتخاب مناسبی خواهد بود.

- مدل موی چتری با کناره های بلند بخصوص برای افرادی که صورت پهنی دارند انتخاب مناسبی است، چرا که موهای بلند کناره ها کمک میکند تا صورت کم عرض تر و ظریف تر دیده شود.

 - مدل موی چتری کج بی شک یک انتخاب زیبا و شیک برای فرم دادن موهایتان زیر شال و روسری است، به ویژه برای صورت های قلبی شکل این مدل مو میتواند پیشانی پهن را ظریف تر نشان داده و صورت را زیباتر کند.

-موهای جلوتان را نیمه کوتاه کنید به طوری که قد موهایتان تا گوشه خارجی استخوان فک یا کمی بلند تر باشد، این قد مو به شما این امکان را میدهد تا متفاوت عمل کنید، میتوانید گاه موهایتان را جمع کنید و گاهی هم به صورت فرق وسط یا کج روی صورتتان بریزید،  این مدل به ویژه برای کسانی که استخوان فک پهنی دارند انتخاب مناسبی است، چرا که موها فک را پوشانده و به اصطلاح آن را تراش میدهند، در نتیجه صورت متعادل تر و زیباتر دیده میشود. این قد مو به شما این امکان را میدهد که گاهی موهایتان را فر کنید.

- انتخاب دیگر این است که موهایتان را به حالت صاف، فر و یا حتی حالت طبیعی موهایتان باز بگذارید، توجه کنید که در این مدل فراموش نکنید که موهایتان مرتب و درخشان باشد، بخصوص نوک ساقه ی موها که ممکن است خشک و زبر شود، به موهایتان رسیدگی کنید و هر ۶-۸ هفته نوک موهایتان را قدری کوتاه کنید تا این مشکل برایتان پیش نیاید.

- انتخاب دیگر این است که موهایتان را بصورت فرق وسط و یا کج جمع کنید و پشت موهایتان را ببافید. بخصوص اگر موهای پرپشتی دارید این انتخاب شیک و زیبا را در مجموعه انتخاب هایتان لحاظ کنید.

همچنین میتوانید با یک بافت زیبای کج به موهایتان استایلی شیک و ساده بدهید، این مدل مو بخصوص در بیرون رفتن های طولانی بسیار کاربردی است موهایتان بد حالت  نمیشود و مدت زمان بیشتری مرتب و زیبا می ماند.

 

ویدیوی آموزش درست کردن موها زیر روسری و شال

 

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.