معرفی تمام برندهای ضد آفتاب ایرانی | خرید ضدآفتاب ایرانی اصل✅

معرفی تمام ضدآفتاب های برندهای ایرانی


پوست صورت به دلیل اینکه بیشتر در معرض آسیب های محیطی و اشعه های مضر خورشید قرار دارد نیاز بیشتری به مراقبت دارد. اشعه فرابنفش خورشید جز اشعه های مضر به حساب میاد واین اشعه شامل سه پرتو UVC.UVA.UVB میباشد که هرکدام این پرتو ها قدرت نفوذ متفاوتی دارند، پرتو UVAپس از نفوذ در پوست و مو به رنگدانه های پوستی و کراتین صدمه میزند و باعث ایجاد لک در پوست میگردد،
پرتو UVB باعث تولید رادیکال های آزاد شده و در نهایت باعث ایجاد چین و چروک و لک و سرطان در پوست میگردد. بنابراین استفاده از ضدآفتاب بصورت مرتب از واجبات است.
محصولات ضدآفتاب زیادی وجود دارند هم برندهای خارجی و هم برندهای ایرانی. در سالهای اخیر برندهای ایرانی پیشرفت فوق العاده زیادی داشته اند تا آنجایی که اگر از ضدآفتاب های ایرانی استفاده کنید هرگز به دنبال ضدآفتاب های خارجی نخواهید رفت هم بدلیل کیفیت آنها و هم بدلیل قیمت مناسب آنها. در این مقاله تمامی برندهای ایرانی که ضدآفتاب دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

کرم های ضد آفتاب سینره


محصولات سینره در مجموع محصولات با کیفیتی هستند و تولید ایران ؛ سینره محصول شرکت دانش بنیان طبیعت زنده است که بیس و پایه محصولات آن گیاهی است .یکی از محصولات مرااقبت از پوست برند سینره کرم ضد آفتاب سینره است که مصرف کنندگان این محصول اکثرا راضی هستند. سینره ضدآفتاب های متفاوتی دارد ، ضد آفتاب سینره رنگی در spf های متفاوت ، ضدآفتاب های بی رنگ در spf های متفاوت و کرم ضدآقتاب سینره آقایان.

بررسی و معرفی ضد آفتاب سینره - ضدآفتاب ایرانی

ضدآفتاب سینره

 


 ضد آفتاب پریم


شرکت لابراتوار دکتر اخوی محصولات متنوعی را تحت عنوان پریم که به عنوان یکی از بزرگ ترین برندهای مراقبت از پوست در ایران شناخته شده است. باکیفیت و استاندارد بالا طراحی و تولید می نماید. به کارگیری تخصصی ترین و با کیفیت ترین نوع ترکیبات به دست آمده ازبهترین لابراتوارهای دنیا در فرمولاسیون محصولات پریم سبب شده تا این محصولات توسط متخصصان پوست برای انواع پوست و درهمه سنین توصیه گردد.
دو مدل دارد :

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی پریم مدل Acnex با SPF 60
ضد آفتاب فاقد چربی پریم خاصیت ضد آکنه دارد و مناسب پوست های چرب و آکنه دار می باشد. این کرم یک لایه‌ی محافظتی در برابر اشعه‌ UVA، UVB و IR روی پوست ایجاد می‌کند. فاقد هرگونه چربی است و کنترل‌ کننده‌ ترشح سبوم، ضد آکنه نیز می باشد.

ضدآفتاب جوان کننده پریم:
کرم ضد آفتاب فاقد چربی جوان کننده پریم مدل Matex با SPF 50، از طریق مکانیسم شبه بوتاکس و شبه رتینوئیدی توسط عصاره ی معجزه آسای تاک می باشد. این محصول سرشار از ویتامین E با خواص آنتی اکسیدانی قوی است که یک ضد چروک و مرطوب کننده مناسب نیز به حساب می آید. ضد آفتاب جوان کننده پریم از پوست در برابر اشعه های UVA، UVB، IR محافظت می کند

بررسی و معرفی ضد آفتاب پریم - ضدآفتاب ایرانی

خرید ضدآفتاب ضد افتاب پریم


ضد آفتاب راسن :


راسن از زیر شاخه های لابراتوار فیسا می باشد که بیش از 22 سال سابقه کار در این عرصه و با اخذ نمایندگی های مواد اولیه دارویی، آرایشی و بهداشتی از منابع کشورهای اروپایی در این عرصه فعال می باشد. این شرکت با تکیه بر بهترین فرمولاسیون موجود همراه با همکاری کارشناسان مجرب موفق به ارائه بهترین فرآورده نهایی به بازار شده است. از معروف ترین محصولات راسن میتوان به ضدآفتاب های این شرکت اشاره کرد. صدآفتاب های راسن در چند نوع عرضه شده اند
كرم ضد آفتاب فاقد چربي SPF 30
كرم ضد آفتاب معمولي SPF 30
كرم ضد آفتاب رنگي SPF 100
کرم ضدآفتاب کودکان

بررسی و معرفی ضد آفتاب پریم - ضدآفتاب ایرانی

ضدآفتاب ضدافتاب راسن


 ضد آفتاب ژنوبایوتیک:


برند ژنو بایوتیک یکی از زیر شاخه های شرکت پارس آزمای طب می باشد، که در سال 1383 با شکل گیری هسته تحقیقاتی فارغ از هرگونه کپی برداری تمام فرمولاسیون محصولات را خود طراحی کرده و به افتخاری بزرگ در عرصه علم و دانش نایل آمده است. ماموریت این سازمان ارائه محصولات و خدمات با کیفیت در زمینه پوست و مو با رویکرد افزایش سطح کیفی بهداشت مشتریان با بهره مندی از کارکنان متخصص و با انگیزه نیز می باشد. به تازگی برند ژنو لاین ضدآفتاب خود را افتتاح کرده است.
کرم های ضد آفتاب ژنو در4 رنگ موجود میباشند که شامل :بی رنگ ،بژ روشن ،بژ طبیعی و بژ تیره(کاراملی) هست
از ویژگی های کرم های ضد آفتاب سانوژن:
• با جذب اشعه ماوراءبنفش ازآسیب رسیدن به پوست جلوگیری میکند • رطوبت رسانی عمیق به پوست
• ضد آب
• پوشاننده لک • دارای فیلتر های UVA ,UVB,UV
• دارای Spf 50
ضد آفتابهای ژنو محصولی فاقد پارابن هست

بررسی و معرفی ضد آفتاب ژنو - ضدآفتاب ایرانی

ضدآفتاب ضدافتاب ژنوبایوتیک


 ضد آفتاب سی گل :


شرکت لابراتوار اخوی در سال 1369 شمسی توسط آقای دکتر نصرالله اخوی تاسیس گردید و تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی تحت عنوان سی گل می‌باشد. این شرکت نیز جایگاه خود را در بین مردم پیدا کرده است. از محصولات خوب این شرکت میتوان به ضدآفتاب های سی گل اشاره کرد که این شرکت نیز ضدآفتاب های خود را در انواع مختلف روانه بازار کرده است.

کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی 28
کرم ضد آفتاب رنگی با فاکتور حفاظتی 30
کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی 30
کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی 100
کرم ضد آفتاب رنگی با فاکتور حفاظتی 60
کرم ضدآفتاب SPF 60 سی‌گل

بررسی و معرفی ضد آفتاب سی گل- ضدآفتاب ایرانی

ضدآفتاب ضدافتاب سی گل

 

 


 ضد آفتاب سان سیف :


برند سان سیف برای اولين بار در ايران توانسته است ضدآفتاب هايی عرضه كند كه اين فرآورده ها علاوه بر محافظت كامل از پوست در برابر تابش های مضر نور آفتاب، چندين عملكرد درمانی و مراقبتی ديگر مانند ضدچين و چروک و روشن كننده را نيز به طور همزمان دارا باشند. سان سيف SUN SAFE تحولی بر اساس تجربه و علم روز محصولی جديد از پارس حيان كه برترين ضد آفتاب های ايرانی را در اختيار شما قرار می دهد. این شرکت تنوعی زیادی در زمینه ضدافتاب دارد .
کرم ضد آفتاب +SPF 50 ضد چروک سان سیف
کرم ضد آفتاب +SPF 50 روشن كننده سان سیف
کرم ضد آفتاب SPF 35 رنگی فاقد چربی سان سیف
كرم ضد آفتاب +SPF 50 فاقد چربی سان سیف
كرم ضد آفتاب +SPF 50 فاقد جاذب های شيميايی سان سیف
کرم ضد آفتاب SPF40 برنزه کننده سان سیف
کرم ضد آفتاب SPF 40 آقایان سان سیف
کرم ضد آفتاب کودکان +SPF 30 سان سیف
کرم دور چشم حاوی ضد آفتاب SPF 30 سان سیف
لوسيون بعد از آفتاب سان سيف
فلوئید ضدآفتاب آکنئیک SPF 50 سان سیف
ضد آفتاب سنسی فلوئید +SPF 50 سان سیف

بررسی و معرفی ضد آفتاب سان سیف- ضدآفتاب ایرانی

ضدآفتاب ضدافتاب سان سیف

 


 ضد آفتاب دکتر ژیلا: 


شرکت آوندفر یا همان برند معروف دکتر ژیلا شركت برتر تولیدكننده محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران است. 6 نوع کرم و لوسیون ضدآفتاب با spf های متفاوت داره که با توجه به نوع پوست میشه ازش استفاده کرد. مثلا کرم ضد آفتاب فاقد چربی دکتر ژیلا در دو نوع با رنگ ملایم و بدون رنگ برای پوست هایی که خیلی چرب هستن مناسبه و یا لوسیون ضد آفتاب دارای ترکیبات ضد چروک و مرطوب کننده اس و از خشکی پوست هم پیشگیری می کنه.
انواع کرم ضد افتاب های دکتر ژیلا :
کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی دکتر ژیلا
کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا بی رنگ
کرم ضد آفتاب فاقد چربی بی رنگ دکتر ژیلا
کرم ضد آفتاب بی رنگ مناسب برای انواع پوست دکتر ژیلا
کرم ضد آفتاب فاقد چربی اولترا دکتر ژیلا
کرم ضد آفتاب مولتی پروتکشن دکتر ژیلا
کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا با چربی کنترل شده
کرم ضد آفتاب رنگی تیره دکتر ژیلا
کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا مناسب پوست‎ های معمولی تا خشک

بررسی و معرفی ضد آفتاب دکتر ژیلا- ضدآفتاب ایرانی

ضدآفتاب ضدافتاب دکتر ژیلا


 ضد آفتاب آردن:


برند آردن یکی از شرکت های عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است. کشور سازنده محصولات برند آردن ، ایران می باشد. آردن توسط لابراتوار پارس حیان تولید و به بازار عرضه شده است
برند آردن اولین خط تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران بوده که اقدام به تولید ضد آفتاب کرده
سیاست این برند به نحوی بوده که برای همه گروه های سنی و طبقه های اجتماعی بتونن از محصولاتش استفاده کنند.
کرم ضد آفتاب چند کاره ضد آب آقایان آردن با
كرم ضد آفتاب دور چشم رنگی آردن با
اسپری ضد آفتاب ضد آب آردن با
کرم ضد آفتاب فاقد چربی آقایان آردن با
کرم ضد آفتاب ویتامینه رنگی آردن با
کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی ضد آب آردن ب
کرم ضد آفتاب رنگی ضد آب آردن با
کرم ضد آفتاب ضد آب فاقد چربی آردن
كرم ضد آفتاب و ضد آب آردن
کرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذب های شیمیایی و ضد آب آردن با
کرم ضد آفتاب آردن با

بررسی و معرفی ضد آفتاب آردن ضدآفتاب ایرانی

ضدآفتاب ضدافتاب آردن

 


 ضد آفتاب مای :


برند مای تولید شرکت آریان کیمیا تک است. این برند از سال 1381 به فعالیت در حوزه پوست و مو در ایران روی آورده استمحصولات محافظت از پوست مای متنوع هستند و برای هر پوست و سلیقه می توان کرم مخصوص را تهیه کرد. این برند نیز ضدآفتاب های متنوعی را به بازار ارائه کرده است :
کرم ضد آفتاب فاقد چربی رنگی مای
کرم ضد آفتاب رنگی مای
کرم ضد آفتاب رنگی و ضد چروک شیلد +مای
کرم ضد آفتاب ضد چروک فاقد چربی مای
کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم مای
کرم ضد آفتاب ضد جوش مای مدل Acne
کرم ضد آفتاب کودک مای
کرم ضد آفتاب بی رنگ دور چشم مای
بالم لب مای مدل ضد آفتاب
کرم ضد آفتاب اس پی اف 30 فیزیکال

بررسی و معرفی ضد آفتاب مای- ضدآفتاب ایرانی

ضدآفتاب ضدافتاب مای


 ضد آفتاب هیدرودرم :


هیدرودرم (Hydroderm) از جمله برندهایی است که توسط لابراتوار پارس حیان تولید و عرضه می گردد. هيدرودرم با تنوع بيش از 30 نوع محصول شامل مجموعه های تخصصی زير می باشد .
فرآورده های ضدآفتاب هیدرودرم ،فرآورده های روشن كننده هیدرودرم ، فرآورده های جوان كننده و ضد پيری هیدرودرم ،فرآورده های لايه بردار هیدرودرم ،فرآورده های مراقبت از پوست های خشك و بسيار خشك هیدرودرم ،فرآورده های آنتی آكنه هیدرودرم ،فرآورده های موبر هیدرودرم ،فرآوردهای محافظت از لب هیدرودرم و فرآورده های محافظت از ناخن هیدرودرم . تمامی این محصولات در قالب محصولات هیدرودرم لیدی عرضه می گردند. ضدافتاب های این برند در چند نوع عرضه میشود :

بررسی و معرفی ضد آفتاب هیدرودرم- ضدآفتاب ایرانی

ضدآفتاب ضدافتاب هیدرودرم


 ضد آفتاب مدیسان:


مدیسان جدیدترین برند تولیدی در محصولات گل افشان آرایش میباشد که با تولید برترین محصولات مراقبت در برابر اشعه مضر آفتاب در تنوع بالا و در قالب یک مجموعه اقدام به رفع یکی از نیازهای اساسی مصرف کنندگان محترم در خصوص مراقبت های روزانه در برابر اشعه های مضر آفتاب نموده است. محصولات این برند شامل انواع ضد آفتاب، کرم اتوبرنز و روغن آفتاب می باشد.

بررسی و معرفی ضد آفتاب مدیسان- ضدآفتاب ایرانی

ضدآفتاب ضدافتاب مدیسان

 



ضد آفتاب مدیلن :


محصولات آرایشی بهداشتی مدیلن، مجموعه کاملی از محصولات تخصصی و درمانی پوست و مو است که با بهره گیری از دانش متخصصان و فرمولاسیون های مورد تاییدلابراتوارهای معتبر اروپایی تولید گردیده و در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار گرفته است. این شرکت دو نوع ضدافتاب دارد :
کرم ضد آفتاب رنگی مدیلن SPF50

کرم ضد آفتاب رنگی مدیلن SPF60 مناسب پوست چرب

بررسی و معرفی ضد آفتاب مدیلن ضدآفتاب ایرانی

ضدآفتاب ضدافتاب مدیلن


 ضد آفتاب دیترون :


برند دیترون مربوط به شرکت امین پاک س است ایه نزدیک به یک دهه پیش ، فعالیت خود را با هدف واردات محصولات آرایشی و بهداشتی ، و با تمرکز بر محصولات درمانی پوست و مو آغاز نمود. این لاین فقط یک نوع شدافتاب در سه رنگ دارد
ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی دیترون با Spf 40 –
ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی دیترون، فرمولاسیونی بر پایه سیلیکون دارد. این ضد آفتاب حاوی کرم پودر با پوششی بسیار بالا و مات دارد. این محصول از تعریق پوست جلوگیری می کند و ضد آب است.

 

 بررسی و معرفی ضد آفتاب دیترون- ضدآفتاب ایرانی

ضدآفتاب ضدافتاب دیترون