اینجا جای تبلیغ شماست

 

لیست بهترین کرم های دور چشم ایرانی و خارجی | چگونه کرم دور چشم بزنیم

لیست بهترین کرم دور چشم ایرانی و خارجی+ چگونه کرم دور چشم بزنیم؟

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کار کرم دور چشم چیست؟ | لیست بهترین کرم های دور چشم ایرانی و خارجی

کرم دور چشم محصول بی نظیری در زیبایی دور چشم و پوست شما می باشد که بایستی به صورت مرتب و منظم از آن استفاده کنید. با توجه به عوامل بسیار زیادی پوست دور چشم بعد از گذشتن مدت زمانی دچار چروکیدگی و تغییر رنگ می دهد که این موضوع برای افراد به خصوص خانم بسیار ناخوشایند می باشد. به همین جهت به دنبال راه های مختلف برای رفع این مشکل هستند که بهترین راه برای درمان آن استفاده از کرم های دور چشم می باشد. کرم های دور چشم از با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه و طبیعی تهیه می شود و بهترین و شگفت انگیزترین تاثیر را در سلامتی و محافظ دور چشم شما خواهد داشت. پوست اطراف دور چشم بسیار نازک و از حساسیت بالایی برخوردار می باشد که به همان اندازه نیز نیاز به مراقبت ویژه دارد و بایستی نهایت توجه و دقت خود را به خرج ببرید. شما می توانید انواع بسیار مختلفی از کرم دور چشم را در ویترین های فروشگاه های لوازم بهداشتی پیدا کنید و یکی از بهترین آن ها را برای مصارف روزانه خود تهیه و خریداری نمایید. کرم دور چشم  یکی از بهترین و واجب ترین محصولاتی می باشد که امروزه مرود استفاده بسیار از افراد جامعه واقع شده است. شما می توانید با توجه به بودجه و علاقه خود یکی از بهترین مارک های کرم دور چشم را انتخاب کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.

بهترین کرم دور چشم ایرانی خارجی خوب عالی

از چه سنی باید کرم دور چشم را شروع کنیم؟

بسیاری از افراد به دنبال پاسخی برای این سوال هستند که از چه سنی باید کرم دور چشم را شروع کنیم؟ در پاسخ به آن بایستی گفت که بهترین زمان برای استفاده از کرم دور چشم همان دوره های جوانی می باشد. بسیاری از متخصصان پوست بر این معتقد هستند که هر چه قدر زودتر از این محصول برای سلامتی پوست دور چشم خود استفاده کنند. حتی اگر هیچ گونه سیاهی یا چین و چروکی در اطراف چشم خود مشاهده نمی کنید، باز هم از این محصول استفاده های لازم را انجام دهید تا پیشگیری های مورد نیاز انجام گردد.

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

 مرطوب کردن اطراف چشم کاملاً ضروری است و داشتن یک کرم دور چشم که از اطراف چشم مراقبت کند، بسیار خوب است. اغلب پوست دور چشم پس از چند ساعت خشک می شود. کرم ایده آل باید دور چشم شما را در تمام طول روز مرطوب نگاه دارد. پوست دور چشم نازک است. نازک ترین پوست در تمام کل بدن و تقریباً ۱۰ برابر نازک تر از دیگر قسمت های دیگر بدن. همچنین غدد چربی کمی در اطراف چشم وجود دارند، بنابراین به راحتی خشک می شود (از طریق بخار شدن آب و چربی کم). پوست خشک و بدون آب خیلی زود چروک می شود. بنابراین مرطوب نگاه داشتن همیشگی این قسمت ضروری است، به هیچ عنوان اجازه ندهید پوست اطراف چشمتان خشک شود.

همچنین مالیدن چشم،پلک زدن و پاک کردن آرایش غلیظ روی چشم، بر روی بافت ظریف چشم فشار وارد می کند.بسیاری از افراد به دلیل نوع فعالیت خود مدت زمان زیادی را در معرض اشعه های نور خورشید سپری می کنند که این موضوع بر سلامت پوست بخصوص پوست اطراف چشم بسیار تاثیر منفی داشته که استفاده از این محصول فوق العاده می تواند بهترین محافظ و پیشگیری لازم را به عمل بیاورد. کرم های دور چشم با ایجاد رطوبت بسیار مناسب در اطراف چشم افراد به مدت طولانی، باعث می شود که پوست اطراف چشم بسیار لطیف و نرم شود و زیبایی بسیار خاصی در چهره افراد به وجود بیاورند. همچنین استفاده از کرم دور چشم سبب می شود که با افزایش سن، چروکیدگی دور چشم نیز بیشتر میشود که افراد می توانند با استفاده مرتب از این محصول شگفت انگیز زیبایی دوران پیری خود را نیز تضمین کنند. توجه داشته باشید که کرم دور چشم از برندهای و انواع بسیار مختلفی تشکیل شده است که شما می توانید با توجه به علاقه و بودجه یکی از آن ها انتخاب کرده و خریداری کنید. هم چنین از این محصول آقایان نیز می تواند قبل از خواب استفاده کنند تا اثر شگفت انگیز و بی نظیر آن را مشاهده کنند.

چرا باید کرم دور چشم بزنیم

مارک ها و برندهای خوب دور چشم

شما میتوانید بهترین و معروف ترین برندهای کرم دور چشم را در فروشگاه اینترنت ما مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود مورد خریداری قرار دهید. تمام مارک و برندهای موجود در فروشگاه ما از بهترین کرم های دور چشم بوده که افراد می توانند به راحتی آن ها را مورد استفاده خود قرار داده و تاثیر جالبی را مشاهده کنند. بهترین زمان نیز برای استفاده از کرم های دور چشم قبل از خواب می باشد و با توجه به این امر که شب هنگام فعالیت دیگری را انجام نخواهید داد و پوست شما نیز به استراحت می پردازد، می توانید این محصول را قبل از خواب استفاده کرده و در طولانی مدت تاثیر بی نظیر آن را مشاهده کنید. بهترین مارک های کرم دور چشم بایستی حاوی ویتامین های e و c باشد همچنین در برخی از مارک های آن نیز از کافئین استفاده می شود که سهم بسزایی را در برطرف کردن تیرگی زیر چشم خواهد داشت و تمام افراد در هر سنی می توانند از این محصول استفاده کنند. شما می توانید بهترین نوع کرم دور چشم را با خیال راحت از فروشگاه ما تهیه و خریداری کنید و آن را در سبد خرید خود قرار دهید. مراقبت دور چشم اگر به چین و چروک صورت اهمیت ندهید رفته رفته  بیشتر می شود و خودبخود بهبود نمی یابد و، هرچقدر چین و چروک  کهنه تر شود بهبودی آن سخت  خواهد شد. کرم ضد چروک و ضد پیری  باعث کاهش و پیشگیری از چروکی پوست میشود . اولین چیزی که سن شما را نشان می دهد چروک های دور چشم است و چون پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است خیلی زود آسیب می بیند، پس باید حتما مراقب پوست دور چشم باشیم حالا در هر سنی که باشیم !

در ترکیبات کرم دور چشم چه چیزهایی هست؟

این‌ترکیبات معمولا در کرم های دورچشم حاوی ضدچروک و ضدپیری هست : کافئین،آلفا هیدروکسی اسید،آنزیمQ10،و ویتامین C

و این ترکیبات برای کرم هایی که ادعا دارند سیاهی و حلقه دورچشم را ازبین میبرند: ویتامینk یا هیدروکیتون،یا کافئین،عصاره چای سبز و رتینول.

در کرم های دورچشم میتواند ویتامین E,C,A باشد و در بعضی موارد حتی لایه بردار خیلی ضعیف هم هست. کرم دورچشم‌ یک کرم ‌تخصیص است و بهتر است که دکتر تجویز کند اما هنگام ‌خریدنش دقت کنید که عطر و الکل و پارابن نداشته باشد و باPHپوست سازگار باشد . مدل های تیوپی بگیرید که هم‌استفاده اش آسان تر و راحت تر است و هم چون مثل قوطی نیستند و درهای کوچکی دارند  ، از گرد و غبار و میکروب دورتر هستند و دور از آفتاب نگه دارید.

لیست کرم های دورچشم ایرانی:

از چند سالگی کرم دور چشم بزنیم

لیستی از معروف ترین کرم های دور چشم خارجی

نکته :  اگر میخواهید پف دورچشمتان کم بشود، کرم دورچشمتان را در یخچال بگذارید و بعد استفاده کنید (قسمت های پایین یخچال که زیاد سرد نیست )

آموزش نحوه زدن کرم دور چشم

کرم دور چشم را نباید به بر روی پوست بکشید و بمالید بلکه باید بصورت نقطه ای بر روی پوست بگذارید و با ضربات آهسته انگشت آن را پخش کنید. در ویدیو زیر کاملا توضیح داده شده است. به هیچ عنوان پوست نازک و ظریف زیر چشم را نکشید! کرم دور چشم را با ضربات آهسته انگشت انگشتری روی پوست پخش کنید تا به طور کامل جذب پوست شود.  البته باید دقت داشته باشید نقاطی که درای حساسیت بیشتری هستند و آثار چین و چروک را بیشتر نشان می‌دهند، توجه ویژه‌ای داشته باشید. این ضربات آرام و نقطه‌ای باعث افزایش گردش خون در اطراف چشم نیز خواهند شد.

ویدیو نحوه کرم دور چشم زدن 

arrow flash down

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

معرفی رنگل

رنگل - مجله خانم ها

مجله رنگل ، جامع ترین مجله عروسی است و همچنین دربردارنده موضوعاتی همچون خانه داری، آشپزی، خیاطی و... می باشد. مطالب رنگل را دنبال کنید.